- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yogun kullanım için Drz,
Haftada bir gün çılgın atmak için Ktm.
Temiz buldum Almanya'dan, süspansiyonlar da 90 kg için ayarlanmış, ben 100kg'ım. Azıcık sertleştirerek ideal olur diye düşünüyorum. 2008 model elektirikle çalışıyor. Tek sıkıntı motor 160 saatte ve satıcının dürüstçe söylediğine göre (kendisi lisanslı enduro yarışçısı) hırpalanarak kullanılmış. hiç iki zamanlı kullanmamış birisi olarak youtube'tan falan video izleyerek toparlarım umarım.