Yeni motosiklet, Ktm Exc 200

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yz329L.jpg

6yXYGP.jpg


Yogun kullanım için Drz,
Haftada bir gün çılgın atmak için Ktm.
Temiz buldum Almanya'dan, süspansiyonlar da 90 kg için ayarlanmış, ben 100kg'ım. Azıcık sertleştirerek ideal olur diye düşünüyorum. 2008 model elektirikle çalışıyor. Tek sıkıntı motor 160 saatte ve satıcının dürüstçe söylediğine göre (kendisi lisanslı enduro yarışçısı) hırpalanarak kullanılmış. hiç iki zamanlı kullanmamış birisi olarak youtube'tan falan video izleyerek toparlarım umarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız inşallah. Hoş duruyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Hayırlı uğurlu olsun.
Yanlış anlaşılmazsa aldığın fiyatı bizimle paylaşırmısın?
Yurtdışından 2t cihaz almayı düşünüyorum fiyat araştırması için.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
enduro ve arazide dolaşmak için en iyi seçenektir iki zamanlı. güzel görünüyor Türkiye de olsa leş gibi görünürdü bu yaştaki motor. ufak tefek sorunları biriktirmediğiniz sürece keyifle binersiniz . ktm ler japonlar gibi değildir sürekli bakımlı tutmak gerekir ama enduro da en keyifli motordur 10 cm lik yolda bile çizgiden çıkmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
yurt dışından nasıl alınıyor biraz anlatabilir misiniz
seneye bende düşünebilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst