yeni motorumuzz

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ewet arkadaslar uzun bi aradan sonra benım ısrarlarıma dayanamayıp babam'la bırlıkte motorumuzu aldıkkk.yamaha fz6 fazer..2007 model 6000km.givi yan korumlar iridyum buji bulunmaktadır...:queen::cat:
25s0jn4.jpg

vfjq8i.jpg

2j4x7ag.jpg

wmo8r7.jpg

2nlxqtk.jpg

25h1nyd.jpg

2hxwr5d.jpg

masallah nazar deymesın:queen:eylulde gırecegım sınavda ehlıyetımı alınca ıns bnde surcem sımdı alaka kadar alırtırma turları atıyorum:queen::queen:.simdiden atacagınız yorumlara cok tesekkur ederim
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzelmiş. Güle güle kullanın. Baba-oğul, çok güzel..!
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Maşallah çok güzel motor, Rabbim kaza bela vermez umarım, takdir Allahındır tabiki.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hadi hayırlı olsun yüksel.En kısa zamanda seni de üzerinde görürüz umarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amcanın ellerinden öpüyorum ve güle güle kullanın dileklerimi gönderiyorum :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kazasız belasız güzel günlerde kullanmanız dileğiyle,hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
güle güle kullan çok güzel bir makina oldukça temiz görünüyor
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kazasız belasız kullanman dılegıyle....hocam sorması ayıp ne kadara geldı kac paraya mal oldu...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kaç para kaç para :silent: pazar günü nerey gidiyoruz :queen: :queen: :queen:
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
kaç para kaç para :silent: pazar günü nerey gidiyoruz :queen: :queen: :queen:
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:

tesskür ederim muzaffer abicim hediyenın fiyatı sorulmaz:queen::queen:(bunun aküsü btmiyo:queen::queen:)sen nereye istersen oraya gideriz:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Binmeye kıyamam ben bu şahesere. :p Çok güzel maşallah, hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin... :rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Allahtan aileden kimse motor sevdalısı değil benden başka yoksa çok kavga ederdim onlarla tek paylasamıycam şeyim motorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst