- Konu Yazar
- #1
Sevgili motor sever arkadaşlarım merhaba,
Ben size Ankara'dan yazıyorum. 30 yaşımdayım. Daha önce sadece CBR250 kullandım yaklaşık 4000km kadar. Motorumu daha yeni sattım ve elimde şuanda 13-14 bin TL gibi bir rakam var. Yapı olarak cüsseli bir insanım o yüzden yeni motorumu alırken bazı kararsızlıklarım var. Yardımınızı rica ediyorum.
Öncelikle 13-14 bin TL gibi bir rakama bir üst seviye olan 600cc bir makine alınabilir mi? Ya da alınmalı mı? İlla 600RR ya da R6 olsun demiyorum, mesela Fazer 6, ER6-F, f 650 GS vb. makineler de olabilir. Bu motorları kullanmak için erken midir? Eski bir 600cc makine almak her zaman risk teşkil eder mi?
CBR 250'mi gerek altımda küçük kalması, gerek de tek silindir olması sebebiyle sattım. Bazı arkadaşlarım ise 250cc'den devam etmemi ancak çift silindir bir makine almamı söylüyorlar. Elimde bir R25'e yetecek param yok ancak Hyosung 250R ya da Ninja 250R olabiliyor. Cüsse olarak hoşuma giden ama çok birşey bilmediğim Hyosung GT 650 R'lar da var piyasada ama en yenisi 2008 model ve ne derece doğru tercih olur bilmiyorum.
Siz benim yerimde olsanız 13-14 bin TL bir bütçe ile ne tercih ederdiniz? (Not: Ekipmanlarım tam)
Farkındayım daha önce milyonlarca kez konuşuldu bu konular öncelikle onun için özür dilerim. Ancak benim gibi boyu ve kilosu epeyce yüklü olan ve benim durumumda olan bazı arkadaşlara da yardımcı olabilmek adına bu konuyu açıyorum. Zaten daha önce de bir konu tartışması sonrasında sizlerin yardımıyla karar verip CBR 250'mi satın almıştım, yine siz düşüncelerine saygı duyduğum abilerim/kardeşlerimden yardım rica ediyorum. Şunu da belirtmek isterim ki vereceğiniz bilgileri gerçekten dikkate alacağım.
Hepinize saygı ve sevgilerimle
(Not: Helvam fıstıklı olsun gibi gereksiz yazılar yazmamanız dileği ile)
Ben size Ankara'dan yazıyorum. 30 yaşımdayım. Daha önce sadece CBR250 kullandım yaklaşık 4000km kadar. Motorumu daha yeni sattım ve elimde şuanda 13-14 bin TL gibi bir rakam var. Yapı olarak cüsseli bir insanım o yüzden yeni motorumu alırken bazı kararsızlıklarım var. Yardımınızı rica ediyorum.
Öncelikle 13-14 bin TL gibi bir rakama bir üst seviye olan 600cc bir makine alınabilir mi? Ya da alınmalı mı? İlla 600RR ya da R6 olsun demiyorum, mesela Fazer 6, ER6-F, f 650 GS vb. makineler de olabilir. Bu motorları kullanmak için erken midir? Eski bir 600cc makine almak her zaman risk teşkil eder mi?
CBR 250'mi gerek altımda küçük kalması, gerek de tek silindir olması sebebiyle sattım. Bazı arkadaşlarım ise 250cc'den devam etmemi ancak çift silindir bir makine almamı söylüyorlar. Elimde bir R25'e yetecek param yok ancak Hyosung 250R ya da Ninja 250R olabiliyor. Cüsse olarak hoşuma giden ama çok birşey bilmediğim Hyosung GT 650 R'lar da var piyasada ama en yenisi 2008 model ve ne derece doğru tercih olur bilmiyorum.
Siz benim yerimde olsanız 13-14 bin TL bir bütçe ile ne tercih ederdiniz? (Not: Ekipmanlarım tam)
Farkındayım daha önce milyonlarca kez konuşuldu bu konular öncelikle onun için özür dilerim. Ancak benim gibi boyu ve kilosu epeyce yüklü olan ve benim durumumda olan bazı arkadaşlara da yardımcı olabilmek adına bu konuyu açıyorum. Zaten daha önce de bir konu tartışması sonrasında sizlerin yardımıyla karar verip CBR 250'mi satın almıştım, yine siz düşüncelerine saygı duyduğum abilerim/kardeşlerimden yardım rica ediyorum. Şunu da belirtmek isterim ki vereceğiniz bilgileri gerçekten dikkate alacağım.
Hepinize saygı ve sevgilerimle
(Not: Helvam fıstıklı olsun gibi gereksiz yazılar yazmamanız dileği ile)