Yeni Motorumu Aldım Fotoğraflı, KTM RC 390 ABS

Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
zincir olayı biraz heyecan olmuş bence sende, hani ilk aldıgımızda elimiz ayagımıza karışır, ulan ne yapcaktık, falan, ama genede allah korumuş,
bende seni 600 cc alacaksın sanıorum 636 oneriyordum, bence 390 kafi gibi geldi :) hadi kazasız belasız, virajı zartı zurtu cok iyi motor, tam bir race, GAZA GELME... Abla uyarmıştı dersin...


Teşekkür ederim. Arka amortisör en yumuşak ayarda onu en serte almam lazım o zaman daha iyi olucaktır. Bide zinciri baya bol geldi gözükme sıktırmak için ücret alırlarmı? almazlarsa ben sıkacam çünkü :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst