- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Uzun bir arayış içerisindeydim şimdi biraz size tavsiye vermek istiyorum arkadaşlar.
Çok motor aralarından geçtim bana motorda zevk veren son sürat değil ( önemi var yavaş gitmesin sonuçta ) ivmelenmesi torklanması.
Biliyosunu yeni ehliyet yasası yüzünden 35 kw üzeri motosikletlere binemiyorum ehliyet yetersizliği cezası bulunmakta motor bağlanıyor vs.
35 KW bandında alabileceğim motorlar:
CBR 500R bu alabileceğiniz en güçlü makina tam 35 kw.
KTM R390
Ninja 300
Yamaha R25
Racing SS makinalardan bahsediyorum.
Çok araştırma yaptım, r25'in lastikleri kötü beygiri ve torku az ama top speedi iyi ama her şey top speed değil yavaş ani torklanmalardan çok hoşlanıyorum ben.
500R almak istiyordum yanlız tipi iğrenç ötesi, 2016 ve üst modelleri inanılmaz yakışıklı ama ona param yetmedi 26 bin tl.
Ninja 300 ise şekil olarak iyi gidiş olarakda R25'den iyi her şeyimi karşılıyordu fakat bütçeme göre sağlam güzel bulamadım.
En son bir ilana rastladım fiyatını makul bi şekilde indirdi kendisinin ismini paylaşmıyorum kendisi Motovlogger'mış bende motoru görmeye gidince fark ettim.
Full ekipmandı arkadaşımız ve kaskında go prolar falan dedim hayırdı ben Geveze Motorcu dedi
youtube kanalım var dedi.
Aldığım motorun üzerine takılan aksesuarların videolarını internetten izleyebildim böyle bir lüks varmıdır? arkadaş tork anahtarları
getirtmiş onlarla yapmış hepsi videolu sakin insan gibi kullanan biri motora çok iyi bakmış bende aynı şekilde bakıcam.
Gerçekten çok mutluyum böyle temiz bir insanla tanıştığım için böylesine temiz motor aldığım için motor nefis sadece biraz zangırdamalar var grenajlarda sanki oda hareket edince gidiyor rolantide sadece.
Gezeve Motorcu: https://www.youtube.com/channel/UCuGDm15yDTBNuFi7vDpYgYQ/featured
Motoru aldım beylikdüzünde hallettik işlemleri, diğer motorumu orada halamların otoparkına bıraktım bir parça bekliyoruz ön kaliperin alt merkez kırılmış 2 hafta dediler neyse.
Geriye rc 390 ile dönerken kilidimide arka artçının ayaklık kısmının oralara doladım doladım kitledim.
Yolda nasıl olduysa beylikdüzünden gazi osman paşaya ölmeden geldim ve fark ettim. kilit param parça olmuş, zincir dişlinin oraya kadar girmiş hatta lastiğin yere deyme boyutu kadar yere uzanmış.
Kimsede yolda beni uyarmıyor 170km/h hız yaptım ve o süre içerisinde o demir dişliye zincire dokunsaydı takla atmış ölmüş olurdum.
Motorun lastiği üzerinde biraz mum gibi bir tabaka bırakmış bide etrafa parçalar gelmiş böyle siyah siyah yıkattım motoru düzeldi.
Nazar olsa gerek aman allah korudu verilmiş sadakam varmış, şirketten bir abi ümreye gidiyordu herkese dua edicem demişti belki o kurtardı beni.
Motorumun fotoğrafları:


Bunlarda olay yeri fotoğrafları






Lastik ve o etrafın fotoğrafları:









Evet arkadaşlar kazasız belasız evime ulaştım, motorumu yıkattım temizledim depoyu fulledim otoparka koydum (kapalı cami altında, Allah korumalı
)
Evime sağ salim ulaşabildim, ben kazasız belasız atladım sizden ricam benim gibi salaklık yapıp o bölgelere bağlamayın kilit falan.
Anlamadığım ayaklık pegi nerde lastik nerde o oradan nasıl açıldı uzadı aşağıya kadar indi sürttü o hallere geldi bide bana bişi olmadı cidden şoktayım hala.
Motorum hakkında yorumlarım:
Verdiğim parayı sonuna kadar hak ediyor.
150 cc cruiser motorum var 150 Sentor ve bu motorun torklanması hızlanması vs belli gitmiyor.
Rc 390'a bindim debriyajı bıraktım gitmeye başladı gaz istemedi bile ve ben 120 kilo üzeriyim 2 kişiyim gibiyim 190 küsür boyum var.
Motorun ivmelenmesi mükemmel sadece üst viteslerde ivmelenmeyi deneyemedim çünkü 1 ci vitesde mahalle aralarında hızlı gaz açtım arka kuyruk burnuma deydi nerdeyse böyle bir drift olamaz ve nasıl kontrol ettim nasıl düşmedim hayret ettim böyle güçlü olacağına ihtimal bile verememiştim.
Özellikle 2 ci vitesde gazı birden değilde 3 de 1 kadar açtıktan sonra ve hızlanmaya başlayınca ondan sonra sert açma yapınca bir yatıyorsunuz bir uzuyorsunuz var ya efsane bir duygu bu ivmelenme, belki 30 lardan 70 lere falan çıkıyoruz ama mükemmel ötesi.
Titreşim olarak ben bişi hissetmedim. Benim konfor selem var totom yani ve normal olarak motor tek silindir olmasından kaynaklı her yere titreşim yayıyor her yerden alabilirsiniz titreşimi fakat titreşim rolanti ve 1 ci vites 2-5 bin devir aralarında seyir ediyor.
TVS apaçi kullandım uzun zaman abi ayağım uyuşuıyordu. Motoru 1 ve 2 vites red line sokarak ivmelenme testi yaptım her vites attırdığımda titreşim gidiyor gayet konforlu o kadar büyük totom var o sele öyle güzel tutuyor ki cidden çok rahat.
Bel ağırısı inanılmaz oldu ilk baştan o sıcakta sıkışık trafikte cruiser'dan inip racing'e bindim bide kiloluyum E5'de var ya sıçtım resmen her tarafım su oldu her yerim ağırmayı geç titremeye başladı.
Bilmiyorum oturuş pozisyonlarını sonra ayak uclarınla peglere bastım stongirp midir nedir onlara tutundum dizlerle biraz rahatlattımda yine frenlemelerde öne kayıyıyorum ya beceremedim yada oturuş pozisyonum yanlış olabilir onu zamanla öğrenirim 60km falan taş çatlasın yol yaptım bugün.
Çok güzel duygu şekli şemali mükemmel. Benim Cruiser'da gaziosmanpaşa meydan yada taşlıtarla diye geçer orası trafiğe kapalıdır anasını satıyım abartı egzos var redlinede yok 25 bin devir çeviriyorum teyze duymuyor anasını satıyım ya, bu motorla bir girdim oraya herkes saatlerce bakıyor dönüp bakıyorlar bide yol nasıl açılıyor görmen lazım.
Trafikte gidiyorum en sağdan e5'den abi adamlar görüyor ya motor nasıl sağ sola kırıyorlar yol vericem diye resmen şerit değiştirip arabalara girecekler.
25 30 bin km tecrubem var şu motora geçince oldu ne olduysa yani adamlar fark etmeye başladılar.
Birine kızıp bağırıncada yanlış bişi yaparlarsa tamam abi pardon özür dileriz diyorlar, eski motorumla ne var lan diyorlardı muştayı çıkartıp ayna cam indirip kaçıyordum.
Cidden demek ki parayı veren düdüğü çalarmış bu geri zekalı insanlar ( o kişilere sesleniyorum ) insanları parasına altında ki taşıta göre değilde insan oldukları için önem, değer ve saygı verin/gösterin.
Çok ağırıma gitti açıkçası bir yandan da sevindim bir yandan üzüldüm.
Motor cidden çok güzel gidiş duruş, vites geçişleri şıkır şıkır, şekli fena zayıf adamı oturuş pozisyonu zorlamaz, uzun yola gelmez ağızınıza sıçılır, ş.içi ideal hatta mükemmel ötesi öyle mt 07 falan hikaye bakıyorsun o aradan geçiyorsun hatta düşünürken ordan uzayıp geçmişsin bile.
Böyle bir güç varken neden bu makinanın 2 kati güçte olan daha riskli daha fazla vergili daha fazla masraflı bir motor alalım ki? beni motorun grenaj seti 450 600tl civarı mt 07'yi sağ yatır takoz olmasın bakalım ne kadar masraf girecek.
Almak istediğim motorda mt 07 bu arada arkadaşlar
2 yıl pişeyim bu motorla gaz tepkisi kontroller virajlar falan ( hah viraj dedim aşağıyı oku ) sonra mt 07'ye geçerim bütçemide ayarlayınca.
Viraj: Abi biz ne çekmişiz ya? deli gibi hızlı viraja geliyorsun tak tak vites indir zaten kaydırmalı debriyaj var yavaşladın makina içeri soktu kendini, konumlanmanı aldın bakışın hazır verdin kontranı aç abi gazı tatlı tatlı ama nasıl güzel nasıl çizgide gidiyor var ya bildiğim gp gibi yatacaksın yere sürtecen resmen.
Lastikleri 10 bin km civarı yol yapmış ona rağmen efsane gidiyor 10 bin daha götürür kanımca.
2015 model kaydırmalı debriyajlı 10kmde ktm rc 390'ım hayallerimin YARISI şu anda gerçekleşti diğer yarısı ise kısmetse 2018 sonlarına doğuru gerçekleşir.
Allah kimseye kaza bela vermesin...
Uzun bir arayış içerisindeydim şimdi biraz size tavsiye vermek istiyorum arkadaşlar.
Çok motor aralarından geçtim bana motorda zevk veren son sürat değil ( önemi var yavaş gitmesin sonuçta ) ivmelenmesi torklanması.
Biliyosunu yeni ehliyet yasası yüzünden 35 kw üzeri motosikletlere binemiyorum ehliyet yetersizliği cezası bulunmakta motor bağlanıyor vs.
35 KW bandında alabileceğim motorlar:
CBR 500R bu alabileceğiniz en güçlü makina tam 35 kw.
KTM R390
Ninja 300
Yamaha R25
Racing SS makinalardan bahsediyorum.
Çok araştırma yaptım, r25'in lastikleri kötü beygiri ve torku az ama top speedi iyi ama her şey top speed değil yavaş ani torklanmalardan çok hoşlanıyorum ben.
500R almak istiyordum yanlız tipi iğrenç ötesi, 2016 ve üst modelleri inanılmaz yakışıklı ama ona param yetmedi 26 bin tl.
Ninja 300 ise şekil olarak iyi gidiş olarakda R25'den iyi her şeyimi karşılıyordu fakat bütçeme göre sağlam güzel bulamadım.
En son bir ilana rastladım fiyatını makul bi şekilde indirdi kendisinin ismini paylaşmıyorum kendisi Motovlogger'mış bende motoru görmeye gidince fark ettim.
Full ekipmandı arkadaşımız ve kaskında go prolar falan dedim hayırdı ben Geveze Motorcu dedi
Aldığım motorun üzerine takılan aksesuarların videolarını internetten izleyebildim böyle bir lüks varmıdır? arkadaş tork anahtarları
getirtmiş onlarla yapmış hepsi videolu sakin insan gibi kullanan biri motora çok iyi bakmış bende aynı şekilde bakıcam.
Gerçekten çok mutluyum böyle temiz bir insanla tanıştığım için böylesine temiz motor aldığım için motor nefis sadece biraz zangırdamalar var grenajlarda sanki oda hareket edince gidiyor rolantide sadece.
Gezeve Motorcu: https://www.youtube.com/channel/UCuGDm15yDTBNuFi7vDpYgYQ/featured
Motoru aldım beylikdüzünde hallettik işlemleri, diğer motorumu orada halamların otoparkına bıraktım bir parça bekliyoruz ön kaliperin alt merkez kırılmış 2 hafta dediler neyse.
Geriye rc 390 ile dönerken kilidimide arka artçının ayaklık kısmının oralara doladım doladım kitledim.
Yolda nasıl olduysa beylikdüzünden gazi osman paşaya ölmeden geldim ve fark ettim. kilit param parça olmuş, zincir dişlinin oraya kadar girmiş hatta lastiğin yere deyme boyutu kadar yere uzanmış.
Kimsede yolda beni uyarmıyor 170km/h hız yaptım ve o süre içerisinde o demir dişliye zincire dokunsaydı takla atmış ölmüş olurdum.
Motorun lastiği üzerinde biraz mum gibi bir tabaka bırakmış bide etrafa parçalar gelmiş böyle siyah siyah yıkattım motoru düzeldi.
Nazar olsa gerek aman allah korudu verilmiş sadakam varmış, şirketten bir abi ümreye gidiyordu herkese dua edicem demişti belki o kurtardı beni.
Motorumun fotoğrafları:


Bunlarda olay yeri fotoğrafları






Lastik ve o etrafın fotoğrafları:









Evet arkadaşlar kazasız belasız evime ulaştım, motorumu yıkattım temizledim depoyu fulledim otoparka koydum (kapalı cami altında, Allah korumalı
Evime sağ salim ulaşabildim, ben kazasız belasız atladım sizden ricam benim gibi salaklık yapıp o bölgelere bağlamayın kilit falan.
Anlamadığım ayaklık pegi nerde lastik nerde o oradan nasıl açıldı uzadı aşağıya kadar indi sürttü o hallere geldi bide bana bişi olmadı cidden şoktayım hala.
Motorum hakkında yorumlarım:
Verdiğim parayı sonuna kadar hak ediyor.
150 cc cruiser motorum var 150 Sentor ve bu motorun torklanması hızlanması vs belli gitmiyor.
Rc 390'a bindim debriyajı bıraktım gitmeye başladı gaz istemedi bile ve ben 120 kilo üzeriyim 2 kişiyim gibiyim 190 küsür boyum var.
Motorun ivmelenmesi mükemmel sadece üst viteslerde ivmelenmeyi deneyemedim çünkü 1 ci vitesde mahalle aralarında hızlı gaz açtım arka kuyruk burnuma deydi nerdeyse böyle bir drift olamaz ve nasıl kontrol ettim nasıl düşmedim hayret ettim böyle güçlü olacağına ihtimal bile verememiştim.
Özellikle 2 ci vitesde gazı birden değilde 3 de 1 kadar açtıktan sonra ve hızlanmaya başlayınca ondan sonra sert açma yapınca bir yatıyorsunuz bir uzuyorsunuz var ya efsane bir duygu bu ivmelenme, belki 30 lardan 70 lere falan çıkıyoruz ama mükemmel ötesi.
Titreşim olarak ben bişi hissetmedim. Benim konfor selem var totom yani ve normal olarak motor tek silindir olmasından kaynaklı her yere titreşim yayıyor her yerden alabilirsiniz titreşimi fakat titreşim rolanti ve 1 ci vites 2-5 bin devir aralarında seyir ediyor.
TVS apaçi kullandım uzun zaman abi ayağım uyuşuıyordu. Motoru 1 ve 2 vites red line sokarak ivmelenme testi yaptım her vites attırdığımda titreşim gidiyor gayet konforlu o kadar büyük totom var o sele öyle güzel tutuyor ki cidden çok rahat.
Bel ağırısı inanılmaz oldu ilk baştan o sıcakta sıkışık trafikte cruiser'dan inip racing'e bindim bide kiloluyum E5'de var ya sıçtım resmen her tarafım su oldu her yerim ağırmayı geç titremeye başladı.
Bilmiyorum oturuş pozisyonlarını sonra ayak uclarınla peglere bastım stongirp midir nedir onlara tutundum dizlerle biraz rahatlattımda yine frenlemelerde öne kayıyıyorum ya beceremedim yada oturuş pozisyonum yanlış olabilir onu zamanla öğrenirim 60km falan taş çatlasın yol yaptım bugün.
Çok güzel duygu şekli şemali mükemmel. Benim Cruiser'da gaziosmanpaşa meydan yada taşlıtarla diye geçer orası trafiğe kapalıdır anasını satıyım abartı egzos var redlinede yok 25 bin devir çeviriyorum teyze duymuyor anasını satıyım ya, bu motorla bir girdim oraya herkes saatlerce bakıyor dönüp bakıyorlar bide yol nasıl açılıyor görmen lazım.
Trafikte gidiyorum en sağdan e5'den abi adamlar görüyor ya motor nasıl sağ sola kırıyorlar yol vericem diye resmen şerit değiştirip arabalara girecekler.
25 30 bin km tecrubem var şu motora geçince oldu ne olduysa yani adamlar fark etmeye başladılar.
Birine kızıp bağırıncada yanlış bişi yaparlarsa tamam abi pardon özür dileriz diyorlar, eski motorumla ne var lan diyorlardı muştayı çıkartıp ayna cam indirip kaçıyordum.
Cidden demek ki parayı veren düdüğü çalarmış bu geri zekalı insanlar ( o kişilere sesleniyorum ) insanları parasına altında ki taşıta göre değilde insan oldukları için önem, değer ve saygı verin/gösterin.
Çok ağırıma gitti açıkçası bir yandan da sevindim bir yandan üzüldüm.
Motor cidden çok güzel gidiş duruş, vites geçişleri şıkır şıkır, şekli fena zayıf adamı oturuş pozisyonu zorlamaz, uzun yola gelmez ağızınıza sıçılır, ş.içi ideal hatta mükemmel ötesi öyle mt 07 falan hikaye bakıyorsun o aradan geçiyorsun hatta düşünürken ordan uzayıp geçmişsin bile.
Böyle bir güç varken neden bu makinanın 2 kati güçte olan daha riskli daha fazla vergili daha fazla masraflı bir motor alalım ki? beni motorun grenaj seti 450 600tl civarı mt 07'yi sağ yatır takoz olmasın bakalım ne kadar masraf girecek.
Almak istediğim motorda mt 07 bu arada arkadaşlar
Viraj: Abi biz ne çekmişiz ya? deli gibi hızlı viraja geliyorsun tak tak vites indir zaten kaydırmalı debriyaj var yavaşladın makina içeri soktu kendini, konumlanmanı aldın bakışın hazır verdin kontranı aç abi gazı tatlı tatlı ama nasıl güzel nasıl çizgide gidiyor var ya bildiğim gp gibi yatacaksın yere sürtecen resmen.
Lastikleri 10 bin km civarı yol yapmış ona rağmen efsane gidiyor 10 bin daha götürür kanımca.
2015 model kaydırmalı debriyajlı 10kmde ktm rc 390'ım hayallerimin YARISI şu anda gerçekleşti diğer yarısı ise kısmetse 2018 sonlarına doğuru gerçekleşir.
Allah kimseye kaza bela vermesin...
Moderatör tarafında düzenlendi: