Yeni motorumla sezon açışım,

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Selam dostlar,
Resim yükleme probleminden ötürü yükleyemediğim resimleri gecikmeli olarak sizlere sunuyorum.
Uzun zamandır aradığım yeni motorumu Eskişehir'de buldum(2007 model 28000 km.de ybr 250) ve 15 Mart'ta Otobüsle Eskişehir'e gittim,havalar kar yağışlı olduğundan 2 gün orada kaldım,bu arada hem motorun satış işlemlerini gerçekleştirip,hem de Eskişehir'i de gezme ve fotoğraflama şansım oldu.17 Mart'ta hava açınca yola koyuldum.Sırasıyla Kütahya Tavşanlı(bir gece konaklama),Domaniç üzerinden karlı dağ yollarından İnegöl,Bursa,Yalova(bir gece konaklama),İzmit,Sakarya ve Düzce.Gezi boyunca 250 km.otobüs yolculuğu,600 km.(bölgesel gezilerle birlikte)motosiklet ile toplamda 850 km yol yapmış oldum.Bu geziyi de elimden geldiğince fotoğraflamaya çalıştım.Gezi esnasında görüştüğüm dostlarım da gezime ayrı bir renk kattı,hepsine sevgiler,

Buyrun resimler,iyi seyirler,



































































































































Resimlere açıklama eklemeyi beceremedim.),idare edin artık.J
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın inş. yeni sezonda yolunuz tekrar geçer burlardan beraber gazlarız :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
ilhan abicim maşallah ne kadar fotoğraf çekmişsin :)
bu fotoğrafların arasında benimde olmam sevindirici ama 1 i hariç hiç birinde yüzüm tam gözükmemiş :cyclopsan güneşin azizliği :)
selamlar güzel abim :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş.tebrik ederim :cat:
Teşekkürler,benim için ayrı bir güzelliği vardı,sekiz aylık motorsuzluktan sonra ilaç gibi geldi.:)
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın inş. yeni sezonda yolunuz tekrar geçer burlardan beraber gazlarız :cat:
teşekkürler kardeşim,direk oraya gelemesem bile size yakın olan festivallerden birinde karşılaşabiliriz.
ilhan abicim maşallah ne kadar fotoğraf çekmişsin :)
bu fotoğrafların arasında benimde olmam sevindirici ama 1 i hariç hiç birinde yüzüm tam gözükmemiş :cyclopsan güneşin azizliği :)
selamlar güzel abim :)
A.S.kardeşim,zaman bol olunca fotoğraf çekmek kolay oldu,sizinle buluşmamız da gezime ayrı bir renk kattı.
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.............
Teşekkürler Ramazan'cım,geçen yıl festivallere beraber katılacaktık ben müsait olamadım,bir an önce iyileşte bu sene katılalım.
Hayırlı olsun hocam tekeriniz her daim düz bassın ! :cat:
teşekkürler kardeşim,hepimizin İnşallah.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
İlhan abim kazasız belasız bol kilometreler dilerim,Allah kaza bela vermesin biz 2.teker severlere.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız ve bol keyifle binersin inşallah....:cat:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Hocam ,tekerin her daim düz bassın....
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
İlhan abim maşşallah baya foto yüklemişsin bak bak bitmedi kendimi görene kadar :) ama 1 tane benim fotom var :) neyse tekerine ve yüreğine sağlık. :) Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
İlhan abim kazasız belasız bol kilometreler dilerim,Allah kaza bela vermesin biz 2.teker severlere.
Sağol Tamer'cim hep beraber İnşallah.
Hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız ve bol keyifle binersin inşallah....:cat:
teşekkürler Üstadım,
Hayırlı olsun Hocam ,tekerin her daim düz bassın....
Sağol kardeşim cümlemizin,
Nice mutlu, sağlıklı sezonlara :)
Teşekkürler kardeşim,sağlığımız ve gücümüz elverdiğince bineceğiz Allah'ın izniyle,
İlhan abim maşşallah baya foto yüklemişsin bak bak bitmedi kendimi görene kadar :) ama 1 tane benim fotom var :) neyse tekerine ve yüreğine sağlık. :) Görüşmek üzere.
Sağol Mehmet kardeşim,ama senin foto da afilli:)

---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:40 ----------

Abi hayırlı olsun. :)
Sağol Alp'çim,görüşemiyoruz özledim sizleri,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst