- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar.
dün akşam hava almak için dışarı çıktım.
biraz dolaştım ve eve dönüyorum.
kaskım kafamda üstümde kot mont.
rampa yukarı çıkıyorum hızım 50 km civarı rampanın sonuna 100 mt falan kaldı.
önüme bakıyorum dikkatli bi şekilde devam ediyorum. arkamda araç yok önümde serbest.
bir anda önümde beyaz bi taksi belirdi.aracın burnu motorun önünde arka kısmı ise solumda. resmen önüme kırdı aracı.
sağ tarafım kaldırım. sol tarafım araba her türlü bi tarafa dokunsam yerdeyim.
araç önüme çıktığında önümde oluşan üçgende 3 mt mesafe vardı ortalama.
anında frenlere asıldım arka teker kaymaya başladı ve ardından ön tekerde kitlendi ve kaymaya başladı.
artık dengemi kaybetmek üzereydim yaklaşık 2 mt kaydım. tam freni bırakmak üzereydimki araç önümden sağa yola girdi ve bende o reflekse rampanın başına kadar çıktım.
o an taksiyi göremedim sağ tarafta ama frenleme anında araca bakarken sinyalinin yandığını gördüm.
korna çalmadı yol istemedi resmen önüme kırıp geçmek istedi.
ama aynamda yoktu. baya bi süratle geldiği kesin.
yolun başında durdum motoru kenara çektim kaskımı çıkardım ve derin bi nefes aldım. resmen aptallaştım. geri dönüp aracın gittiği yola girmek istedim ama öyle bi tırsmışımki cesaret edemedim.
aracı önümde görünce eyvah dedim kendi kendime ya yaralanıcam ya ölücem. evde çoluk çocuk aklıma geldi.
ben orda soluklanırken araç önümden geçti. bende atladım motora kaskı takıp yola çıkana kadar bu gitti ışıklardan geçti tam ben geçerken kırmızı yandı mecburen durdum ışıkta.
sonra aradım polisi verdim plakasını olayıda abartmadan polise anlattım.
hayatımda bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum. elim ayağım kesildi resmen.
arkadaşlar bu mesajı geçmiş olsun dileklerinizi almak için yazmadım ve hatta yazarken baya bi tereddüt ettim.
sadece ibret olsun istedim. bu kadar olur dedirtecek cinsten bi olay oldu benim için.
her zaman dikkatli gitmekte işe yaramıyor. olacaksa eğer o sizi buluyor. buna kesinlikle eminim.....
Yazı biraz uzun oldu. sabredipte okuduğunuz için teşekkür ederim. o kadar stres yaptımki yazdıkça yazasım geldi .....
Herkese Saygılar Kazasız belasız sürüşler .....
dün akşam hava almak için dışarı çıktım.
biraz dolaştım ve eve dönüyorum.
kaskım kafamda üstümde kot mont.
rampa yukarı çıkıyorum hızım 50 km civarı rampanın sonuna 100 mt falan kaldı.
önüme bakıyorum dikkatli bi şekilde devam ediyorum. arkamda araç yok önümde serbest.
bir anda önümde beyaz bi taksi belirdi.aracın burnu motorun önünde arka kısmı ise solumda. resmen önüme kırdı aracı.
sağ tarafım kaldırım. sol tarafım araba her türlü bi tarafa dokunsam yerdeyim.
araç önüme çıktığında önümde oluşan üçgende 3 mt mesafe vardı ortalama.
anında frenlere asıldım arka teker kaymaya başladı ve ardından ön tekerde kitlendi ve kaymaya başladı.
artık dengemi kaybetmek üzereydim yaklaşık 2 mt kaydım. tam freni bırakmak üzereydimki araç önümden sağa yola girdi ve bende o reflekse rampanın başına kadar çıktım.
o an taksiyi göremedim sağ tarafta ama frenleme anında araca bakarken sinyalinin yandığını gördüm.
korna çalmadı yol istemedi resmen önüme kırıp geçmek istedi.
ama aynamda yoktu. baya bi süratle geldiği kesin.
yolun başında durdum motoru kenara çektim kaskımı çıkardım ve derin bi nefes aldım. resmen aptallaştım. geri dönüp aracın gittiği yola girmek istedim ama öyle bi tırsmışımki cesaret edemedim.
aracı önümde görünce eyvah dedim kendi kendime ya yaralanıcam ya ölücem. evde çoluk çocuk aklıma geldi.
ben orda soluklanırken araç önümden geçti. bende atladım motora kaskı takıp yola çıkana kadar bu gitti ışıklardan geçti tam ben geçerken kırmızı yandı mecburen durdum ışıkta.
sonra aradım polisi verdim plakasını olayıda abartmadan polise anlattım.
hayatımda bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum. elim ayağım kesildi resmen.
arkadaşlar bu mesajı geçmiş olsun dileklerinizi almak için yazmadım ve hatta yazarken baya bi tereddüt ettim.
sadece ibret olsun istedim. bu kadar olur dedirtecek cinsten bi olay oldu benim için.
her zaman dikkatli gitmekte işe yaramıyor. olacaksa eğer o sizi buluyor. buna kesinlikle eminim.....
Yazı biraz uzun oldu. sabredipte okuduğunuz için teşekkür ederim. o kadar stres yaptımki yazdıkça yazasım geldi .....
Herkese Saygılar Kazasız belasız sürüşler .....
Son düzenleme: