Yeni Motorum XRX 125

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Gayet seri bir motor 15 bg guc yeterli.Sehiç içinde kaldırım bariyer farketmeden sürüş yapmak çok keyifli:mrgreen:Sıkışık trafikte en ufak bir ara yetiyor geçiş için ayrıca çok yüksek bir motor olmasıda görünürlüğü arttırıcı:cat:(Kırmızı olan diğer motor kardeşimin ki.)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Hayırlı olsun :) Maşşallah tertemiz motorunuz var :rendeer:

Allah kazadan beladan korusun :rendeer:

Rt125 i kullanınca dayanamadın tabi :cherry:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Hayırlı olsun güzel motor valla, ben de zamanında düşünmüştüm almayı kısmet değilmiş.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
yakışıklı keratalar. grenajda çatlak patlak kırık olursa bizin çinlilerınkı uyar. aklında olsun.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Güle güle kullanın, yakışıklı görünüyor.

Bir şey soracağım, Karion'daki amortisör korumalarını neden taktınız? Hadi yeni motorunuzda USD amortisör var ama karionda normal teleskopik çatal var. Anladığım kadarıyla sadece görüntü için taktınız, yanlış mıyım? Eğer öyleyse bence pek hoş durmamış.

Kazasız sürüşler.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu sene biraz değişiklik yapayım dedim:)Seneye kadar oyunarım artık:)
Hayırlı olsun :) Maşşallah tertemiz motorunuz var :rendeer:

Allah kazadan beladan korusun :rendeer:

Rt125 i kullanınca dayanamadın tabi :cherry:


---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:29 ----------

Kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:

Teşekkürler:cat:

---------- Post added at 02:35 ---------- Previous post was at 02:32 ----------

Valla motor alma işide satma işide kısmet hiç aklımda yokken crusier kullanıcıyken aldım bu motoru:)

Hayırlı olsun güzel motor valla, ben de zamanında düşünmüştüm almayı kısmet değilmiş.


---------- Post added at 02:37 ---------- Previous post was at 02:35 ----------

yakışıklı keratalar. grenajda çatlak patlak kırık olursa bizin çinlilerınkı uyar. aklında olsun.

Teşekkürler.Kırık çatlak olursa bakarız:wiinkk:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Güle güle kullanın, yakışıklı görünüyor.

Bir şey soracağım, Karion'daki amortisör korumalarını neden taktınız? Hadi yeni motorunuzda USD amortisör var ama karionda normal teleskopik çatal var. Anladığım kadarıyla sadece görüntü için taktınız, yanlış mıyım? Eğer öyleyse bence pek hoş durmamış.

Kazasız sürüşler.

Kozmetik açısından taktik.Korumalar Acerbisin Honda koruması.Teşekkürler

---------- Post added at 02:41 ---------- Previous post was at 02:39 ----------

kazasız belasız...
güle güle kullanın.....

Teşekkürler:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
426
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekerin düz bassın denir mi bu motorlar için de? kazasız, keyifle eskitirsin umarım yeni motorunu ;oD
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Gerçekten temiz duruyor, benimkini satarken bu kadar temiz değildi. :)

Zincir biraz bollamış gibi! Kırmızı elcik koruma da bence olmamış, siyah veya sarı gider derim.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler:)
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...


---------- Post added at 15:38 ---------- Previous post was at 15:29 ----------

Teşekkürler:cat:

Hayırlı olsun,iyi günlerde kullanın Allah kaza bela vermesin.


---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

Teşekkürler.Aldıgımda kirli ve yağlıydı ama ciğeri sağlam.Biraz yağ sökücü ve parlatıcı sonrası temizlendi:) Zincir ayarı filtreler ve yağ değişimi resimlerden sonra serviste yapıldı.Aslında sarı almaya gitmiştim ama çok boğulur diyerek kırmızıda karar kıldım.Çünkü elcikleri ve orta süngeri sarı almıştım.Bir kaç kırmızı sticker yapıştırmayı düşünüyorum ilerleyen günlerde o zaman elcikler bu kadar sırıtmaz belki:)

Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Gerçekten temiz duruyor, benimkini satarken bu kadar temiz değildi. :)

Zincir biraz bollamış gibi! Kırmızı elcik koruma da bence olmamış, siyah veya sarı gider derim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
hayırlı uğurlu olsun, forumdaki 125cc hyolar artsın :)

izlenimlerini de anlatırsan alacak arkadaşlar için iyi olur :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
hayırlı olsun güle güle kullan.Ledleride döşemissin hemen:queen: görünürlük açısından iyi olmuş ayrıca gece sürüşünde arazide de işine yarar :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst