kazasız belasız kmler dilerim, ilk bakımda 150 ytl masrafın olucak,
6.700 lerde giderken virajlaara girme yani vtec gecişini dik giderken yap. yan yatırmışken vtech açma demek istiorum
ha birde motoru ilk çalıştırdıgında soldaki ekrandaki ısı göstergen 70 leri gösterdikten sonra hareket et, soguk motor kullan ma..
fren mesafen ilk 200 km oldukça riskli olur, diskler yer etmediği için fren mesafen uzar, ayrıca lastiklerde yeni oldugu için dış yuzeyindeki ince sır tabakası kalkıncaya kadar pek yatırma..
inş izmire gelirsen veya olurda ist e yolum düşerse kardeşleri yanyana koyr fotolar çekiniriz..
şimdi ben sana birseyler sorucam, motor 2008 diorsun, çıktımı piyasaya 2008ler ve 2008 kasası degişcek diorlar bu konuda bilgin var mı?