yeni motorum VFR 800

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah kaza bela vermesin (cümlemize)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Hayırlı, uğurlu olsun! Güzel günlerde kazasız belasız kullanırsınız inşallah.. :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı olsun.
Kazasız,belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Hayırlı uğurlu olsun. Süper makina. Okuduğum kadarıyla bu motor tam çift karakterli. 7000 rpm den sonra V-TEC aktif hale geliyor ve Canavara dönüşüyor-muş :)
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
hayırlı olsun Allah kazasız belasız bindirmeyi nasip etsin tekerine taş değmesin...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
kazasız belasız sürüşler diliyorum. güle güle kullan.
gerçekten etkileyici bi motor vfr800.
darısı olmayanların başına..(ben dahil tabii ki):cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
super touring katogorisinde bir motor.hem gezerim hemde gazı köklerim diyenler için olmalı :mrgreen: Hadi fotoları bekliyoruz nerde kaldı :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık virajlarda, ıslak yolda ve ani (panik) frenlemede bile ABS+LBS sayesinde kaydırmadan durursun. Benim en çok istediğim motoru almışsın. Hayırlısı olsun, kazasız belasız kullan. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun

motorculuk hayatımda zirve gördüğüm motoru almışsın darısı bizim başımıza.
arabamdan vazgeçebilsem anında alıcam da yapamıyorum :)

kazasız belasız inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst