Yeni motorum ve Diyarbakır-Ankara (Fazer ABS)

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
kazasız belasız kullan
anlatım ve fotolar güzel olmuş
abs li motosiklette fren yapma tekniği olmayanlardan biraz daha farklıdır ona dikkat et.
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Hayırlı olsun Bu motor en güzel anılarınıza vesile olur inşallah.Bu yaz bende Ankaradan Diyarbakıra gideceğim.Bu haftasonuda Ankaradan İzmire giderek kendimi ve motorumu denedim ve olur bu iş dedim Ve sizin gibi yolculuğumu ikiye bölerek yapacığım inşallah.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
41
yazılarını akıcı sıkılmadan okudum çok güzel gün geçirmişsin kazasız belasız dileğimle
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Hakkaten güzel yazmışsın abi :)
bi solukta okudum :) yalnız daha fazla resim bekliyoruz birdahakine :cherry:
Benimde büyük motorum olsun :pr:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
iyi dileklerinizi için teşekkür ederim arkadaşlar hepinize...allah herkesin gönlüne göre versin..
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim kazasız belasız günlerde kullan yazını büyük bir zevkle okudum. Darısı olmayanların başına artık ne ditelim:bounce:
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
Motorun hayırlı olsun kardeşim, çok beğendim makineyi. Kazasız belasız sürüşler. Bende aynını dedim, keşke durmasaydın. Sağlık olsun, cana gelmesin. Keyifle okudum yazını.
Saygılar.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Radar olayı kötü olmuş. Ama o kadar yol da 80 90 ile bitmez ki. Şehirler arası yolda bu kadar çok radar olan başka bir memleket yoktur herhalde. Adamlar otobana bile yaymışlar kameraları yetmemiş yola bi dünya radar koymuşlar. Ulan 200 bin liralık arabanın o yolda 120 ile gitmesi mantıklı mı?
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Bu arada son zamanlar hırsızlık olayları çok oluyomuş. Sana tavsiyem şudur:

428471_609357982408759_611265533_n.jpg
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
126
güzel günlerde kullan.. Allah kaza bela vermesin.. keyifle okudum gezini..
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Yazin cok hosuma gitti Allah kaza bela vermesin hayirli ugurlu olsun
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Tekrar hayırlı olsun. Keyifli sürüşler,
Adana' da bulundun gün ilgilenme fırsatım olmadığı için üzgünüm.
Yoksa evim konakladığın otele çok yakındı. Hayırlısı olsun,
yolun bir daha düşerse telafi ederiz inşallah.:king:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
hayırlı olsun benımde hayalımdı fazer en sonunda aldım fazer8 abs ılk basta bıraz uzdu benı ama suan cok memnunum yolun ve farın acık olsun:)
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
84
Erro,
Fazerin hayirli olsun! Keyifle binmeni dilerim.
Bu rapor ve resimler bir suru insani Fazere ozendirir! :)
Selamlar
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
erro arkadaşım çok güzel zevkli bir gezi olmuş :)
Tayinimin çıkması münasebetiyle Ybr 125'imle bir benzerini de ben yapmayı planlıyorum inşallah. Siirt - Mersin yapacağım temmuzun son haftası.
Tekerin düz bassın. Allah kaza bela göstermesin. Sevgiler :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin bu arada radar kısmına bittim doğrusu ''Demekki artık durmuyoruz '' :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst