Yeni motorum ve ben

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sormak istediğim bir konu var sizin motorun egzostu orjinalinde TEK değilmi çıkışı?
Sizin fotograflardakinde bir değişim söz konusu sanırım
vrsca_1.jpg
gv650.jpg


resimfoto016vs9.jpg
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
hayırlı olsun kardeşim güle güle bas ve sınırları zorla :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
289
Hayırlı olsun arkadaşım bende aldım bu ay GV 650 sisy bar ve eksoz hakkında bana yardımcı olurmusun nerde yaptırdın maliyet ne oldu
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
hayırlı olsun kardeşim alalh kazasız belasız kullanmayı nasip etsin:rendeer:
gerçektede nazara gelebiledek bi motor nazar boncuğu şart:bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Üzerinden çookk uzun zaman geçmiş olsada kazasız belasız kullan :)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende diycektim simdi bu harika makinayi ben nasil görmedim bu sayfalarda..
Olay benim kayidimdan cok cok eski görüyorum..
Umarim hala bu durumdadir motor.. :)

Birde su dikkatimi cekti..
o Plaka ney öyle.
Ufacik..
.ük misali..
Kim okuyacak onuki. :mrgreen:
Türkiyede serbestmi bu diycem ama demekki serbest.
Cok kücük yaaaaaa..
Burada yasak böyle seyler.. :pr:
 
Son düzenleme:

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Abi yani yıllar önceki başlık ama yinede hayırlı olsun ve kazasız kullan gerçekten çok harika bir motor landcruiser dan sonra 600 lük bir motor tercih edicektim zaten dragstara baktım ama bu motor gerçekten harika duruyor....
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Hiç Dikkat Etmedim Mesaj Tarihine Tam Hort Oldu

Allah Kazasız Belasız Binmeyi Nasip Etsin
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun .güle güle kullan
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
hayırlı olsun makinaya uyum sağlamışın güzel tarz olmuş hacı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 PM ----------

şimdi farkediyorum hortlatmış bura ya :mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst