Bende diycektim simdi bu harika makinayi ben nasil görmedim bu sayfalarda..
Olay benim kayidimdan cok cok eski görüyorum..
Umarim hala bu durumdadir motor..
Birde su dikkatimi cekti..
o Plaka ney öyle.
Ufacik..
.ük misali..
Kim okuyacak onuki. :mrgreen:
Türkiyede serbestmi bu diycem ama demekki serbest.
Cok kücük yaaaaaa..
Burada yasak böyle seyler..

r: