Yeni motorum ve ben....

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tugce!! hayirli olsun, cok iyi secim!! Gule gule, kazasiz belasiz kullan :) :rendeer:
teşekkür ederim neco'cum:rendeer:
hayirli ugurlu olsun Tugce, cok seker bi sey. :rendeer: :rendeer:
kazasiz belasiz surusler.....
Çok teşekkür ederim:rendeer:
Hayırlı Olsun....Cıbır ına en yakın zamanda kavuşursun inşallah;)

işalla:mrgreen: teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
12 sayfa olmuş. Daha önce cevap yazdım mı hatırlamıyom... :mrgreen:

Hadi bakalım ilk motorun hayırlı uğurlu olsun. Tekerin düz bassın.
Kazasız belasız binersin inş. :cat:

Artık gezilere artçı olarak gitme dönemi de bitmiştir sanırım :cherry:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
aman Allahım o da neee :cyclopsan
çoookk tatalııı yaa :p
çok yakışmışsınız birbirinize :cat:
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inş.:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
tekrar tekrar hayırlı olsun :rendeer:

aman Allahım o da neee
çoookk tatalııı yaa
çok yakışmışsınız birbirinize
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inş.
eee siz ne zaman alıosunuz zekiye hnm???
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
12 sayfa olmuş. Daha önce cevap yazdım mı hatırlamıyom... :mrgreen:

Hadi bakalım ilk motorun hayırlı uğurlu olsun. Tekerin düz bassın.
Kazasız belasız binersin inş. :cat:

Artık gezilere artçı olarak gitme dönemi de bitmiştir sanırım :cherry:
Ya şimdi RR ile götüren avrsa bilemiyorum:queen:
çok teşekkür ederim...
montu beğendim.............
piki sağol
aman Allahım o da neee :cyclopsan
çoookk tatalııı yaa :p
çok yakışmışsınız birbirinize :cat:
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inş.:rendeer:
Bir dakka ya isimde değişiklik mi var:silent:
teşekkür ederim....
hayırlı olsun tuğçe, gülegüle kullan dikkatli ol :)

Çok çok mersiiiiiii:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
hayırlı olsun len aptican :p

altında paralansın iyi günlerde kullan kendine çok dikkat et..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Semiiih tur at istediğnde heheheh:)
teşekkür ederim canım...

arkadaşlar hepiize teşekkürler....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu durumda bize sadece hayırlı olsun demek düşer :rendeer: allah kaza bela vermesin :bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Semiiih tur at istediğnde heheheh:)
teşekkür ederim canım...

arkadaşlar hepiize teşekkürler....

bir turda bana versene bu omuz gecmiyor eniyisi senin mıo şöyle bir tur atayım 10000 km kadar yaz sonu veririm:queen::queen:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
hayırlı uğurlu olsun gülegüle kullan allah kaza bela vermesin yakışmışsınız:)
bazı resimler yan çıkmış monitörü çevirip bakmak zorunda kaldım:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bir turda bana versene bu omuz gecmiyor eniyisi senin mıo şöyle bir tur atayım 10000 km kadar yaz sonu veririm:queen::queen:
yaz sıonumu:pale:
Bu durumda bize sadece hayırlı olsun demek düşer :rendeer: allah kaza bela vermesin :bounce:
teşekkürler
hayırlı uğurlu olsun gülegüle kullan allah kaza bela vermesin yakışmışsınız:)
bazı resimler yan çıkmış monitörü çevirip bakmak zorunda kaldım:queen:
olsun gönüller bir olsun:)
Vaaaayyyy, "çok tatlı cici oğluşun, istanbul'a gel de gezdir" nameleri yalanmış meğer...

Peki tuçecik ::miiz::

Şimdiiiiii bu konuda bir açıklama yapma lazım...
O küçük espiriyi unutalım ve şöle diyelim...
i fazer ama sürürcüsü komtan olacak profesyonnellik akacak, birde oğluşumuz varrr... Bunlar desinki Çin'e gidelim gelirim...
Dünyanın öbür ucunada gelirim...:rendeer::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst