aaa karmacomacan sen izmirden gelince artçı alcam ben seni,mio vınlamış aptisini bulmuş valla.
kendin kadar cici bişi seçmişsin,
tuğçecan hayırlı olsun, sorunsuz, belasız, kazasız, dengeli sürüşler dilerim :rendeer:
bi dahaki gelişimde senin artçınım dimi ?![]()
aaa unuttum onu beeen:cherry:tugce valla motorun şirin sende şirine olmuşsun gercekten cok sevindim adına hayırlı olsun kasasız belasız.tekerin hep düz bassın.ehh ilk vasıtan herhalde biraz kan akıt istersen horoz falan kestir.:rendeer:
motorun var artık izmirde bekleriz yeni motorunla :queen:
Tuğçe hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Ya resim sözüm vardı ama bunun neresine yapıcaz be :queen::queen:
Aaaaa bir daha ıslatırırz yeterki siz isteyin hemen anında...Tuğçe Kardeşim,
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız, neşe ile, keyif ile binersin işallah:cat: Eeee sonunda senide 2 tekerin direksiyonuna-gidonuna geçirttik ya, helal vallah:cat: Küçük, etkili, verimli, amacına uygun, bilinçli tartıp biçerek aldığın bir motor:cat: Keşke kardeşlerimiz senin kadar ince eleyip sık dokusa, önce Motosiklet aracını tanısa, gezilere katılsa, sosyal ortamını, teknik bilgisini, hedefini vs. bu kadar iyi incelese de kendine en uygun motoru alsa:cat::cat:
Rüzgarın, keyfin, kardeşliğin hiç eksik olmasın, güleee güle kullan:rendeer:
Dur yaavv, şeyi unutmuşum: Ne zaman ıslatıyoruz bakiim![]()
halis abim o beyaz değil bej ama:cherry:cok güzelmiş cok hoş hele renkler tam BJK sıyah sele kırmızı beyaz renk
Hayırlı olsun tugce.Tekteker resimlerini bekliyoruz en yakın zamanda![]()
Herkesin bir amacı var ya..Tuçe insanı skuter almış...oh ne güzel....seneyede VESPA aldırırım ben ona...
bu cıbır sevdasından kurtarırım...artcı olarak takılır o sevdaya...
Hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...
patron teşekkürler:rendeer:Kazası belasız sürüşler Tuğçe :rendeer:
tuğçe hayırlı olsun güzel günlerde kullan:rendeer:
ya bu aleti koşarak geçiyolarmış ben öyle duydumhayırlı olsun,yakışmış,kazasız belasız inşallah.