yeni motorum tekrar enduro

Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
2005 de Enduro dan choppere geçme hatasında bulunmuştum.Bu hatamdan dönerek yeniden bir enduro pazarlığı yaptım ve 1999 Honda Transalp alıyorum.Kapora verdim haftaya noter satışı ile alacağım resimleri ekleyeceğim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Uğurlu olsun abi , sen iyi bilirsinde 1999 8 senelik motor bi problem cıkarmaz inşallah :wiinkk:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hayırlı olsun Çağlayan abi, sorunsuz, kazasız belasız kullanırsın inşallah. Komşuda pişen bize düşer mi peki? :p
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
30200 km de temiz bir makine ama genede belli olmaz.8500 ytl lik bütçeyle daha iyi bir enduro bulamadım.Kısmet bunaymış,resim varda eklemeyi beceremedim.Tabiki st erdoğan
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Transalp'se çıkarmaz. Temiz bulsam ben de alırım :wiinkk:

Super Sport değil bunlar enduro. Endurance (dayanıklılık)'tan geliyor adları :bounce:

ENDURO ENDURO
yağmur çamur kar kış sıcak soğuk asla farketmez endoroooooooooooo yer yerde gider :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki abiler ablalar:) Hayırlı olsun abi tekarar kazasız belasız Binmen dileğimle :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :queen: Bir transalp daha :p

Hayırlı olsun, gerçi ben ileri bir model düşünüyorum :p :cherry: :rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Herkeze teşekkürler.Dishy transalpe cevabın gecikti gerçi başlıkta geçmediği için sende haklısın. Bütçe buna yetti daha yeni modelinin yeni olmasından öte bir farkı yok galiba
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı olsun
hatanın neresinden dönersen kardır :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Herkeze teşekkürler.Dishy transalpe cevabın gecikti gerçi başlıkta geçmediği için sende haklısın. Bütçe buna yetti daha yeni modelinin yeni olmasından öte bir farkı yok galiba

Kusura bakma, işler yoğun forumla pek haşır neşir olamıyorum kaç gündür :mrgreen:
Ancak bu kadar işte :queen: :queen:

Olsun sonuçta TA n var :pale: Ben napayim :pale: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun güle güle kullan
Kusura bakma, işler yoğun forumla pek haşır neşir olamıyorum kaç gündür :mrgreen:
Ancak bu kadar işte :queen: :queen:

Olsun sonuçta TA n var :pale: Ben napayim :pale: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

0 cbf 250 almayı düşünecegine 2 el 1999 model ta düşün. nasıl olsa birinin 0 fiyatı digerinin 2 el fiyatına eşit gibi:p :mrgreen:

aslında sende haklısın ta'nın benzin parası ile bir tane daha ta alırsın:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst