- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
f daha kalıplı ama boydan dolayı benim altımda ufak kalıyor makina :mrgreen:
bende 1.83 üm bendede büyük ihtimal seninki gibi durur ama ben daha kısayım ehehe:queen: hayallerimdeki hatun olur kendileride :queen:
hayatımda boyumdan şikayetci olduğum tek konu motosiklet oldu yahu:queen: