Yeni motorum Jr. F !

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
f daha kalıplı ama boydan dolayı benim altımda ufak kalıyor makina :mrgreen:

bende 1.83 üm bendede büyük ihtimal seninki gibi durur ama ben daha kısayım ehehe:queen: hayallerimdeki hatun olur kendileride :queen:
hayatımda boyumdan şikayetci olduğum tek konu motosiklet oldu yahu:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İlkay'ım hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. :rendeer:

Yahu bu arada, Gkn'ın motorun grenajlar gri değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kuyruğu eğrimi ne ? Hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin :rendeer:

aslında şaside sorun vardı neyse kardeşime kötülük etmeyip bunu sır olarak saklamak istiyorum hayat boyu...:cherry: D&B Hondanın gediklisi makina her gidişimde bir köşede yatardı...şasi Bursadan grenajlar muhtelif servislerden toplama...


:queen::queen:

ötv indirimi iyi oldu...cbr 250 ar alıp otobanda tokatlıcam İlkayı...:rendeer:

ama önce beni bu rüyadan uyanmam için bi tokatlasın...:queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlkay vayy vayy vayy :) Yeni haberim oldu hayırlı olsun, kıskandım kıskandım :mrgreen:
Güle güle kullan inş. kazasız belasız:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İlkay'ım hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. :rendeer:

Yahu bu arada, Gkn'ın motorun grenajlar gri değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum:silent:

o motoru sattı sonra bunu aldı
bu 2. f'ide ben aldım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

aslında şaside sorun vardı neyse kardeşime kötülük etmeyip bunu sır olarak saklamak istiyorum hayat boyu...:cherry: D&B Hondanın gediklisi makina her gidişimde bir köşede yatardı...şasi Bursadan grenajlar muhtelif servislerden toplama...


:queen::queen:

ötv indirimi iyi oldu...cbr 250 ar alıp otobanda tokatlıcam İlkayı...:rendeer:

ama önce beni bu rüyadan uyanmam için bi tokatlasın...:queen:

söz 4. vitesi geçmeyecem :mrgreen:

İlkay vayy vayy vayy :) Yeni haberim oldu hayırlı olsun, kıskandım kıskandım :mrgreen:
Güle güle kullan inş. kazasız belasız:rendeer:

Saol Yeşim :queen: kıskanma ne olur çiğne seninde olur :p :mrgreen:


bu arada diğer kişilerede çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yaşına göre çok diri duruyor makine. kazasız belasız güzel günlerde kullan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst