- Katılım
- 1 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,027
hayırlı olsun, çok seviniyorum ankara-mt den birileri motorlari değiştirdikçe. zincir yağlarından alabilirsin söylediklerine ek olarak, castrol ün yağı Yiba çarşısında 20 ytl idi sanirim fısfıs. en yakin zamanda bi toplantida motoru görmek dileğiyle.