yeni motorum hyosung gt250-r

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
hayırlı olsun, çok seviniyorum ankara-mt den birileri motorlari değiştirdikçe. zincir yağlarından alabilirsin söylediklerine ek olarak, castrol ün yağı Yiba çarşısında 20 ytl idi sanirim fısfıs. en yakin zamanda bi toplantida motoru görmek dileğiyle.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar.. Ama herkes ne kadara aldigini sormu$ cevap vermemi$sin :cherry:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar.. Ama herkes ne kadara aldigini sormu$ cevap vermemi$sin :cherry:
fiyat olarak bende sizin gibiyim abimle beraber karar verdik ve o bana almamda yardımcı oldu fiyatıda söylemiyor.sanırım normal piyasa degerinden almıştır.
hayırlı olsun, çok seviniyorum ankara-mt den birileri motorlari değiştirdikçe. zincir yağlarından alabilirsin söylediklerine ek olarak, castrol ün yağı Yiba çarşısında 20 ytl idi sanirim fısfıs. en yakin zamanda bi toplantida motoru görmek dileğiyle.
saol abi.darısı senin başına.iilk işim zincir yagını almak olcak.en yakın zmanda buluşmak dilegiyle.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela göstermesin.:cat:bu ara hyosung gt 250 ye baya rabet var.sanırım hem fiyatı uygun hemde kaliteli.ne diyosunuz arkadaşlar tahminim doğrumu sizcede :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
zincir yağınıda al .. başka bişiye gerek yok .. ama yıkadıktan sonra cilalarım dersen silikon bazlı cilalar var onuda al..hayırlı olsun..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
zincir yağınıda al .. başka bişiye gerek yok .. ama yıkadıktan sonra cilalarım dersen silikon bazlı cilalar var onuda al..hayırlı olsun..
teşekkür ederim. zincir yagı aklımdaydı. cilayı hatırlattıgın cok iyi oldu tşkler. 20 dk önce 50 km gezdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst