Gülegüle kullan Morpheus arkadaş, ben motorumdan memmunum umarım sende memmun kalırsın, kazasız belasız sürüşler

:cat:
deneyimini bilmiorum ama aman belli bir süre motora alışmaya çalış , frenine, gazına, ağırlığına, ben daha 3. haftasında kaza yapmıştım neyseki ne motorda nede bende ciddi bi sorun olmadı, genelde yeni motorda ilk zamanlar çok dikkat gerektirior ayrıca o kazadan dolayı sırf parça ve boya için 1,5 ay bekledim o hasara bu kadar beklemek çok canımı sıkmıştı

ale:, umarım senin böle sorunların olmaz görüşmek üzere
