Yeni Motorum ER-5

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
83
Hayırlı olsun.Bende almayı düşünüyorum.Bize sürüşlerini ve kullanımını paylaşırmısın.Bende Ybr 125 kullandım 1 ay kadar şimdi ER-5 mi alsam yoksa cbr 600 F mi alsam diye düşünüyorum?

Senin yorumlarını merak ediyorum.Memmunmusun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkeze iyi niyetlerinden dolayı teşekkür ederim :rendeer: duncan özeline attım yorumlarımı
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo hadi hayırlısı olsun.iyi günlerde kullan .. :cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
bu tip motorlar çok güzel. iyi bi seçim bana göre. allah kaza bela vermesin.güle güle kullan. herkesin gönlündeki motoru alması dileğiyle...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
82
hayırlı olsun güle güle kullan seni eskihisarda gördüm de Morpheus, olduğunu bilmiyodum :cat: allah kaza bela vermesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HEKTOR' Alıntı:
hayırlı olsun güle güle kullan seni eskihisarda gördüm de Morpheus, olduğunu bilmiyodum :cat: allah kaza bela vermesin

Hektorcum keşke tanışsa idik... isim olarak bende biliyorum ama sima olarak çıkaramadım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, aaa ne zaman aldin yaw :mrgreen: hayirli olsun kardes. kazasiz belasiz insallah :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncedende hayırlı olsun demiştim ama bide burda diyelim bakalım.. :cherry: . hayırlı olsun küzen,kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun hocam.......
darısı başımıza :)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Morpheus, hayırlı uğurlu olsun kardeş yeni motorun kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah ...
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Gülegüle kullan Morpheus arkadaş, ben motorumdan memmunum umarım sende memmun kalırsın, kazasız belasız sürüşler :) :cat:

deneyimini bilmiorum ama aman belli bir süre motora alışmaya çalış , frenine, gazına, ağırlığına, ben daha 3. haftasında kaza yapmıştım neyseki ne motorda nede bende ciddi bi sorun olmadı, genelde yeni motorda ilk zamanlar çok dikkat gerektirior ayrıca o kazadan dolayı sırf parça ve boya için 1,5 ay bekledim o hasara bu kadar beklemek çok canımı sıkmıştı :pale:, umarım senin böle sorunların olmaz görüşmek üzere :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun...İstediğine kavuşmuşsun,umarım allah herkese istediği motora kavuşmayı nasip eder :cat: Kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Morpheus, kardeşim hayırlı olsun, kazasız belasız kullan, allah dert vermesin, lastiklerin yerden kesilmesin, amin....
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum iyi günlerde kullan allah kaza bela vermesin güzel motor :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mörfi amca hayırlı olsun...kazasız belasız sağ salim kullanman dileğiyle... :rendeer:

sana yakışır kardeşim er-5...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim hepimize kazasız belasız kullanmak nasip etsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst