600f'i sattın z 750 elinde patladı sanırısam
k 1200r almayı planlıyordun öyle degil mi?
k1200r almayı planlıyordum ama planlar değişti.Allah kısmet ederse çocuğumuz olucak, bu nedenle eşim çok istediği halde benimle beraber motora binemiyor. tabi benimde içim rahat etmiyor. bu sebepten dolayı k1200r'ı birdahaki seneye erteledim. ve bu sezon türkiyede motora binmeme kararı aldım. artık tatillerde yurt dışında kullanıcaz bu yaz
:mrgreen: z750 elimde falan patlamaz. benim gibi çıplak seven bir arkadaş çıkar elbet :mrgreen:
şahsi fikrim istanbul trafiğinde bence en kullanışlı motor tipi z750 tarzındaki motorlar
bu arada almanyada kullanmak için 2006 r1 aldım şimdi diyceksinki k1200r ve r1 ne alaka :mrgreen: bence almanyadaki yollarada r1 çok uygun bütün otobanlar istanbul park gibi:mrgreen:
hadi ordan gökhan abi

50 liranın pazarlığı için noteri kaçırıyoduk nerdeyse..
:mrgreen: vallaha azdaha yetişmiycekti :mrgreen:
şaka bir yana çok uygun aldın zaten motoru

burda aldığın fiyatı yazma motorunu satmak isteyen arkadaşlar piyasayı düşürüyorsun diye topa tutar beni:mrgreen: