Yeni motorum CBR600F

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun güzel motor.:rendeer:
Biraz motordan bahseder misin?Mesela ben bu motorun yakıt tüketimini ve oturuş pozisyonunu merak ediyorum.Önceki motoruna göre rahatı nasıl?Önceki motorun ne? vsvs..:cherry:

bende demım nasıl bu motor ne ayak dedım kımse bısı demedı:silent:
domanılan motordan ya rahatmı acaba
koklenın mı kac basıyo?
kokledıgın gıbı duruyomu
öten egzozu varmı
ama kımse bısı demedı:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ozan' cım buradan da hayırlı olsun diyelim:rendeer: Motoru satan arkadaş da MT' denmiş demek =)

Bu arada, motoru ilk gören kişi olarak artisliğimi de yapmak istiyorum:cherry:

Motorlarımızın renkleri bile aynı oldu şaka maka:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600f'i sattın z 750 elinde patladı sanırısam:p

k 1200r almayı planlıyordun öyle degil mi?


k1200r almayı planlıyordum ama planlar değişti.Allah kısmet ederse çocuğumuz olucak, bu nedenle eşim çok istediği halde benimle beraber motora binemiyor. tabi benimde içim rahat etmiyor. bu sebepten dolayı k1200r'ı birdahaki seneye erteledim. ve bu sezon türkiyede motora binmeme kararı aldım. artık tatillerde yurt dışında kullanıcaz bu yaz

:mrgreen: z750 elimde falan patlamaz. benim gibi çıplak seven bir arkadaş çıkar elbet :mrgreen:

şahsi fikrim istanbul trafiğinde bence en kullanışlı motor tipi z750 tarzındaki motorlar

bu arada almanyada kullanmak için 2006 r1 aldım şimdi diyceksinki k1200r ve r1 ne alaka :mrgreen: bence almanyadaki yollarada r1 çok uygun bütün otobanlar istanbul park gibi:mrgreen:

hadi ordan gökhan abi :) 50 liranın pazarlığı için noteri kaçırıyoduk nerdeyse.. :D

:mrgreen: vallaha azdaha yetişmiycekti :mrgreen:
şaka bir yana çok uygun aldın zaten motoru :) burda aldığın fiyatı yazma motorunu satmak isteyen arkadaşlar piyasayı düşürüyorsun diye topa tutar beni:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan... :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
hayırlı olsun sanırım emre kendisine ikiz bakmıs :) senin sinyaller de yakında elden gecer kazasız surusler dilerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun :rendeer: çok temiz bir motora benziyor allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullanman dileğiyle...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst