Yeni Motorum BMW K1200R

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
2006 model Kawasaki ER6N Sarı motorumu sattım, yerine bu canavarı aldım…
2006 model…BMW K1200R..
Yıllardır Japon motorlarına binerim…bu motora bindikten sonra,yıllarca hamallık yapıp, eziyet çekmiş olduğumun farkına vardım..Neden diye sormayın, kendiniz test sürüşü yapın ve kendiniz kıyaslayın..ve bana hak verecekseniz.
Allah ,isteyen herkese böyle bir motor nasip etsin…AMİN…









Ayrıca bu motosiklet için en iyi lastik olarak ne marka ve cins önerirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Selamlar
Oktay33
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aman tanrımmm binmeye kıyamam ben bunaa :cyclopsan Kazasız belasız abi çok hoş vallahi Allah içine sindirsin.. güle güle bin
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
harbiden canavar gibi maaşalah hayırlı olsun metzeller diye bi marka var lastik için herkez öneriyo...:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Olay budur yaaa :) Hayırlı olsun harıka bır secım.... Kazasız belasız eskısın.Canavar canavarrr...
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Mutluluğun daim olsun Allah kaza bela dan esirgesin gerçekten sıkı bir seçenek ,klasik boxer yerine sıralı motorun nadir örneklerinden olmuş..

Güle güle bin muhterem,.kal sağlıcakla........
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok güzel makina... Nefis gözüküyor...

Allah kazadan beladan korusun... Nazar değmesin... Keyifli sürüşler diliyorum...:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
motorda son noktayı koymuşsun(bu işin sonu olmaz ama) güle güle kullan
lastik için metzeller kullananlar memnun yine de servise sormak gerekli.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
Çok güzel Tam bi canavar :) kazasız belasız inşallah
fuardada K1200S vardı ona asık olmustum ...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kazasiz belasiz surmek nasip olsun , sanirim alman motoruna yine alman lastigi yakisir. Metzeller derim.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin çok güzel motosiklet:cat:
Yanlız anlayamadığım bi konu var japon motosikletleri için hamallık yapmışım eziyet çekmişim diye bi cümlen var:silent:biraz abartı değilmi? Japonların kalitesi gücü yoltutuşu frenajı yani kısaca motosiklet konusunda ders verecek kadar deneyimli ve dünyada birinci sırada olduklarını düşünürsek bence haksızlık etmişsin...gerçi kullandığın modelleri bilmiyorum ama japonlar dedinmi genelleme yapmış olursun buda yanlış bence...:farao:
İnsanoğlu olarak geldiğimiz yeri çabuk unutup bi üst basamağa çıktıkmı öncekileri karalamak huyumuz galiba:silent:neyse hayırlı uğurlu olsun tekrardan:cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
2006 model Kawasaki ER6N Sarı motorumu sattım, yerine bu canavarı aldım…
2006 model…BMW K1200R..
Yıllardır Japon motorlarına binerim…bu motora bindikten sonra,yıllarca hamallık yapıp, eziyet çekmiş olduğumun farkına vardım..Neden diye sormayın, kendiniz test sürüşü yapın ve kendiniz kıyaslayın..ve bana hak verecekseniz.
Allah ,isteyen herkese böyle bir motor nasip etsin…AMİN…

Ayrıca bu motosiklet için en iyi lastik olarak ne marka ve cins önerirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Selamlar
Oktay33


Oktay kardeşim,
öncelikle, güzel bir tercih yapmışsın.Dilerim allah kazası belasız binmek nasip eder.
Ama japon motosikletlerini yargılama şekline kesinlikle katılmıyorum zira hakaret ediyorsun haksız yere:bounce:
Japon motosikletleri kendini HER platformda kanıtlamış ve müsabakaların en az%90'ında zafer elde etmişlerdir!

Lastik tercihini Metzeler den yana kullan derim.

Yinede hayırlı olsun:wiinkk:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Kazasız belasız sürüşler. Çok güzel bi makine gerçekten. :cat: Hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Öncelikle hayırlı olsun; :cat:

Sonralıkla, eski motorunun Er6 ile bu makinayı karşılaştırırsanız Japonlar hamallık;
BMW F650GS ile VFR800'ü karşılaştırırsanız da Almanlar hamallık olacaktı.

O yüzden haksızlık etmeyelim derim ben, her motor güzeldir. Yeter ki zevk almasını bilelim :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bir çok arkadaşında belirttigi gibi japon motosikletlerine haksızlık ettigini düşünüyorum.Japonların ürettigi motorlar birçok kategoride lider olduklarını kanıtlamışlardır... Bunları bir yana bırakırsak bende k 1200r hayranıyımdır fakat bu hayranlık yedek parça ve servis fiyatlarını düşündügümüde birden kayboluyor:)

Bu arada kaça aldın.:silent:

Hayırlı olsun. güle güle kullan...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum k1200s ve k1200r kullandıktan sonra japonlar bana mondial gibi geldi hayırlı olsun 9000rpm de 164hp zor iş dikkat et 4.vitesde bile biraz gaza ani yüklenirsen ve yer iyi tutmazsa motor tek tekterker de yapmazssan bir an arka tekeri yanında hissediyosun baya bi kıç atıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst