- Katılım
- 1 Eki 2006
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar veya abiler ablalar seneye ehliyet aldıktan sonra motosiklet alıcem inşallah
nası bi motor tavsiye edersiniz ee örenci olduumuz içinde maliyet biraz düşük oluo .2000 ytl altı düşündüm ben mondial 125 zn düşündüm yolda kalmam dmi.mesela izmir-çeşme arası uzun soluklu sayılırmı bilmem gidermi.?hiçbir bilgim yok .tavsiyelerinizi eksik etmeyin yoksa 2.el mi alsam?ksacası uzun yol gitsin yolda kalmasın benim için yeter....:rendeer::wiinkk
scooter)olursa ii olur
Son düzenleme: