Yeni motor aldım ZX10

Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
1
makina süper gerçekten kullandım bnde çok güzel bir maikna allah kaza bela vermesin hayırlı olsun kardeş
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Off harbiden yanıyor :) Nazar degmesın..Güle güle kullan kazasız belasız ıns..Hayırlı olsun..
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
10
hayırlı olsun kazasız belasız bın , ruzgarın bol olsun guzel makına...
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
maşşallah nazar degmez inşallah güzel günlerde kullanmanı dilerim.makina dehşet bişey fazla hız yapmazsın dimi:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst