- Katılım
- 12 Eki 2012
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yeni 0 (sıfır) vitesli motosiklet aldım.Rodajı açılıncaya kadar nasıl kullanmalıyım 50 km'yi geçmemem gerekiyormuş.Kullanırken vites devirlerini tam olarak aldırmalı mıyım.
Yani vites değiştirirken motoru bağırtmam mı gerekiyor.
Yani vites değiştirirken motoru bağırtmam mı gerekiyor.