yeni motor aldım hayırlı olsun yok mu??

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun kardesım ıyı bır secım dogrusu,farın acık yolunda acık olsun....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun kardeşim bence çok güzel bir seçim yapmışsın,tebrikler,birde resim ekle tam olsun
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hepinize çok çok teşekkür ederim arkadaşlar,,allah sizlere daha iilerini nasip etsin... yalnız şimdilik bu resim ekleme işini beceremedim... yalnızca avatarımı değiştirdim... :pale:
not: cbf150 yapan,, yayında ve yapımda emeği geçen,, türkiyeye böyle bi aleti sunan herkese teşekkür ederim.. :wiinkk:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olsun!hondanın şu sıralar en beğendiğim modelini almışsın bence doğru seçim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst