- Katılım
- 10 Eki 2011
- Mesajlar
- 131
- Konu Yazar
- #1
İyi günler, foruma 2 3 gündür giriyorum. Bugün üye oldum ve bir sorunumu sizlerle paylaşıyorum. İşim sebebiyle motora ihtiyacım olmaya başladı internetten bakıyordum motorlara. Dün öğlen sahibinden.com'dan bi ilan buldum satıcıyla konuştuk görüştük motoru getirdi baktık. Yol üzerinden bir motorcuya girip kontrol ettirdik sıkıntı yok gönül rahatlığıyla alabilirsiniz dediler. Ücret ödemesini yaptık bugünde notere gideceğiz. Yalnız düne kadar herhangi bir motora hiç binmemiştim ilk defa dün bindim ve merkeze gittim geldim. Herhangi bir sıkıntı yoktu. Satıcı sadece aküde problem olduğunu söyledi. Çalıştırırken aktarma yapıp öyle çalıştırma yapmam lazım. Dün gece eve dönerken eve 20 metre kala motor bi anda durdu baktım benzin bitmiş. Eve iterek götürdüm, petrole gidip benzin aldım motora döktüm. Marşa bastığımda ise çalışırken çıkardığı sesi falan hiç çıkarmadı. Marşa basarken arka freni sıkınca çalışma sesi çıkmaya başladı. Ama yine çalışmadı. Arabadan aktarma yaptım ama yinede fayda etmedi. Çalışmadı.
Dün sorduğumda aküyü şarj ettir geçer dedi. 3 5 liraya şarj edilir dedi o seni bir ay götürür dedi.
Motorda onun dışında bi problem varmıki acaba?
Ekleme: Aldığım motor "Çelik Motor Martian 150 Maxi Scooter"
Dün sorduğumda aküyü şarj ettir geçer dedi. 3 5 liraya şarj edilir dedi o seni bir ay götürür dedi.
Motorda onun dışında bi problem varmıki acaba?
Ekleme: Aldığım motor "Çelik Motor Martian 150 Maxi Scooter"