Yeni motor alacağım diyenlerin %' de kaçı motor aldı ?

Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Hemen her gün defalarca açılan ve altına
sayfalarca cevap verilen motor önerilerinin
ne kadarı mutlu sonla bitiyor.

(çoğunda da olmayan motor için cevap verenler
kendi aralarında sert tartışmalara giriyorlar)

Yoksa motor alma, imkanı ve ihtimali olmayanlar
tatmini sanal dünyada mı arıyorlar.

Varmı acaba böyle bir istatistik çalışma veya olmalı mı?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
var, mesela ben yardım başlığı açmadan yeni motor aldım, bu ortalamayı yükseltir :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallaha ben aldım,Asya as 200 gy-2 sayfasına 58-59. sayfalarda giriş yaptım "inşallah alıcam..." diye

Sonrasında da aldım işte.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
o var bir de siteye üye olup sormuş hangi motoru alayım diye sonra şifresini hatta nickini unutmuş insanlar var :queen:

hatta bazısı yorumları bile okumamıştır başlığı açtıktan sonra
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben başlık açtım ama keyfi,sonradan almadım diye kimse demiceği için, burada senin göreceğin sonuç %100 :cherry:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
bende hiç başlık açmadan aldım motoru. ortalamyı yükseltenlerden oluyorum sanırım.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
KAtıldığım başlıklarda almayı düşünüyorum dedim ama yakında demedim ve o süre hala yakın değil... Halla alamadım yalan rüzgarına döndü bir mutlu son olmadı :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende açmıştım yanlış hatırlamıyorsam ama hala almadım , hesapta olmayan şeyler çıktı , motosiklete para ayıramıyorum .
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Ben Türkiye'ye internet gelmeden 1 yıl önce almıştım motorumu.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Ben artık yorum bile yapmıyorum.Bugüne kadar para sıkıntısı vardı.Dün ise 3.derece hemoroid olduğumu öğrendim. 1 ay ilaç tedavisi, 1 ay sonra amerilayat.Sonrasında 1 ay istirahat.Yani yaklaşık 3 ay daha alamıycam:) En azından eskiden artçı olma şansım vardı.Şimdi o bile yok.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Ben artık yorum bile yapmıyorum.Bugüne kadar para sıkıntısı vardı.Dün ise 3.derece hemoroid olduğumu öğrendim. 1 ay ilaç tedavisi, 1 ay sonra amerilayat.Sonrasında 1 ay istirahat.Yani yaklaşık 3 ay daha alamıycam:) En azından eskiden artçı olma şansım vardı.Şimdi o bile yok.

geçmiş olsun
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
başlık açmak yerine ben düşündüğüm modellerin başlıklarındaki arkadaşlara danışmıştım ama olmadı. satamadım motorumu vazgeçtim. tatlı tatlı geziyoruz =)
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
bendexattım diye açtım salı günü satmıştım bugün aldım motorumu yarında topac açıcam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst