tamer. Katılım 30 Eyl 2013 Mesajlar 7 2 Eki 2013 Konu Yazar #1 arkadaşlar honda cbr 500r diye model çıkartıyormuş hadi hayılısı
babaduru Katılım 29 Nis 2009 Mesajlar 789 2 Eki 2013 #2 Uyanda balığa gidelim. çıkarttı bile 500 r ı ama Türkiyede yok.
tamer. Katılım 30 Eyl 2013 Mesajlar 7 2 Eki 2013 Konu Yazar #3 japonyadaki motorun bize faydası yok 2014 te türkiye ye geliyormuş bence gereksiz bi motor
reverse Katılım 10 Ağu 2011 Mesajlar 1,108 2 Eki 2013 #4 tamer.' Alıntı: japonyadaki motorun bize faydası yok 2014 te türkiye ye geliyormuş bence gereksiz bi motor Genişletmek için tıkla ... Nasıl gereksiz? Neden gereksiz?
tamer.' Alıntı: japonyadaki motorun bize faydası yok 2014 te türkiye ye geliyormuş bence gereksiz bi motor Genişletmek için tıkla ... Nasıl gereksiz? Neden gereksiz?