yeni model

Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
7
arkadaşlar honda cbr 500r diye model çıkartıyormuş hadi hayılısı
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Uyanda balığa gidelim. çıkarttı bile 500 r ı ama Türkiyede yok.
 
Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
7
japonyadaki motorun bize faydası yok 2014 te türkiye ye geliyormuş bence gereksiz bi motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst