- Katılım
- 29 Kas 2009
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 1 yıldır kullandığım motorumu (fz6 fazer)geçen hafta sattım motorsuzluğa 2 gün dayanabildim honda 600r buldum ve satın aldım motosikletim 2006 model ekstralı bir motor 33 bin km de kondisyonu çok iyi durumda hırpalanmamış yarışa girmemiş.
fotolarını akşam yükleyeceğim.
fotolarını akşam yükleyeceğim.




