yeni makinam 600rr

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
arkadaşlar 1 yıldır kullandığım motorumu (fz6 fazer)geçen hafta sattım motorsuzluğa 2 gün dayanabildim honda 600r buldum ve satın aldım motosikletim 2006 model ekstralı bir motor 33 bin km de kondisyonu çok iyi durumda hırpalanmamış yarışa girmemiş.
fotolarını akşam yükleyeceğim.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
teşekkür ederim ramazan,senin yeni aldığın motorda hayırlı olsun
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
arkadaşlar çok teşekkür ederim

---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 12:33 ----------






fotoğrafları çekip yükledim değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Tekeriniz düz bassın, Allah kazadan baladan korusun.Darısı bizlere inşallah :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun yeni makineniz :)

son resimde gidona tutturulan aparat ne işe yarıyor acaba ? video çekmek için felan mı ?

nasıl ve neresine tutturuluyor :)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
çok teşekkürler arkadaşlar daha iyileri sizlere nasip olsun tüm arkadaşlarıma kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Hocam yeni motorunuz hayırlı olsun tekerinize taş değmesin...

Yanlız benim sormak istediğim fazer'la ilgili bende fazer almayı planlıyorum şöyle 3 tane çanta takıp kendimi yollara atmak gibi bir planım var araştırma yapıyorum sizde eski bir kullanıcı olarak artı ve eksilerini söyleye bilirmisiniz birde 2005-2006 modelde 2.el alırken nelerine dikkat etmemi tavsiye edersiniz... ?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Hocam yeni motorunuz hayırlı olsun tekerinize taş değmesin...

Yanlız benim sormak istediğim fazer'la ilgili bende fazer almayı planlıyorum şöyle 3 tane çanta takıp kendimi yollara atmak gibi bir planım var araştırma yapıyorum sizde eski bir kullanıcı olarak artı ve eksilerini söyleye bilirmisiniz birde 2005-2006 modelde 2.el alırken nelerine dikkat etmemi tavsiye edersiniz... ?
artıları :motoru alt devirlerde kullanabiliyosun sıkıştırmadığın zaman yakıtı gayet iyi,yol tutuşu çok iyi,şehir içinde kıvrak yedek parçası bol ve hesaplı agresif bir makina eksi olarak tek sıkıntısı arka fren kitlemesi alacağınız ikinci el fazerda dikkat edeceğiniz en önemli husus iyi bir ustaya gösterin şasi kırılma olduğunu duydum buna çok dikkat edin km düşürülüp düşürülmediğine,eksantirik zincir sesi ve debriyaj tasını iyi dinleyin görsel olarak beğenirseniz bnu saydıklarımdada eksiklik yoksa hayırlı olsun abs olanını tercih edin
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
artıları :motoru alt devirlerde kullanabiliyosun sıkıştırmadığın zaman yakıtı gayet iyi,yol tutuşu çok iyi,şehir içinde kıvrak yedek parçası bol ve hesaplı agresif bir makina eksi olarak tek sıkıntısı arka fren kitlemesi alacağınız ikinci el fazerda dikkat edeceğiniz en önemli husus iyi bir ustaya gösterin şasi kırılma olduğunu duydum buna çok dikkat edin km düşürülüp düşürülmediğine,eksantirik zincir sesi ve debriyaj tasını iyi dinleyin görsel olarak beğenirseniz bnu saydıklarımdada eksiklik yoksa hayırlı olsun abs olanını tercih edin

Çok Sağolun hocam dikkat edicem söylediklerinize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst