Yeni Lastiklerime Alışamadım, Motor Bir Garip Geliyor?

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
geçen yıl aldığım asya 150'lik motorumun üzerinde sanırım yine çin malı adını hatırlamıyorum ön 2.50-18 arka 2.75-18 lastik vardı.Rodaj süresi boyunca 40-50 km geçmediğim için virajlarda herhangi bir sorun yaşamadım ama ne zaman 1000 km bitti ve rodajı tamamladım normal hızlara virajlarda resmen kayıyordum hele ki yağışlı havalarda aklım gidiyordu :) daha sonra lastiği değiştirmek için forumlarda çok övülen michelin pilot sporty almaya karar verdim.Serviste lastikleri sübap vb.. ayarları yapıldıktan sonra motorun yol tutuşuna verdiği güvene inanamadım bir lastik bu kadar mı fark eder? Yaklaşık 7000 km oldu performansında en küçük bir azalma olmadı bu arada unutmadan ön arka kampana fren olmasına rağmen....
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
8
Merhabalar Herkeze
İşlerin yogunlugundan dönemedim sayfada yorumları okumak bilgilenmek ve tecrübelenmek için.

Lastiklere Alıştım Her ne kadar Durolar gibi elllerimi bırakıp uzun mesafeler gidemesem de virajlarda hiç zorlamadan kendi kendine yatıp kalkıyor motor, eskiden sol dan girdigim virajları sag şeritle çıkarken şimdi soldan girip bariyerlerin sesini hissederek gidiyorum sol şeritten saga geçmeden. Rahat güzel tek mesel elleri bırakıp gidilmiyor durolar gibi uzun mesafeler bunuda dert etmiyorum alıştım lastiklerime ve iyiki taktırmışım dedim, şuana kadar 3500 Km yakın yol yaptım çok şükür rahat konforlu güzel diyorum herkeze tavsiye ederim hakkını veriyor özellikle virajlarda uzun yolda o kadar rahattım ki özellikle batı karadenizin bol virazjlı 450 kilo metre yolunu düşününce şimdi dogru karar vermişim diyorum.

Not olarak Yorum yapan arkadaşlara Teşekkür Ederim, Lastin basınclarım tam balans ayarım yapılıydı mesele lastige alışmakmış bende alıştım, eskiden ince bi ipin üzerinde gider gibi gidiyordum alışınca o piskoloji bitti.

Gezimide bitirdim hiç bir sıkıntı yaşamadan, her şey çok güzeldi 2600 Kilometre motor üzerinde yol yaptım istanbul dan başlayıp batı karadenizden girip samsum merkez çarşamba ve terme ilçeleride olmak üzre ordan dönüş istanbul yaptım.. Gecen sene gezimde daha çok fotograf çekinip daha çok konuklamıştım bu sene daha çok motor üzerinde oldum ve daha çok yoruldum yinede motor üzerinde olmak güzel diyorum. Hayat buluyorum motor üzerinde.

bir iki resim video adreside yayınlayacagım umarım reklam gibi görülmez face ve youtube sayfalarımdan.

Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum

Fotograf Slayt video ve motorla kısa bi görüntü: https://www.facebook.com/photo.php?v=10151197501204687
Motor üzerinde karadenizin virajlı yollarında fotograf makinası kamerası ile yapılmış çekim.
http://www.youtube.com/watch?v=AuBb4HvKMqQ
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst