gazman Katılım 25 May 2006 Mesajlar 737 7 Haz 2006 #21 o dediginizden burda cok varr... ama genede katilirim..(ne bu yaa bir gunde yanliz basima sole..tek basima yatamadimm yaf..
o dediginizden burda cok varr... ama genede katilirim..(ne bu yaa bir gunde yanliz basima sole..tek basima yatamadimm yaf..
macrol 500 Katılım 21 Ocak 2006 Mesajlar 602 7 Haz 2006 #22 bu topıcte vallahı kopuyor yaa yazında gulmekten olelım hehe:queen:
musti81 Katılım 15 Eyl 2005 Mesajlar 2,381 7 Haz 2006 #23 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. yazın en çok sevdiğim şey yorgana sarılıp yatmaktır başlığa uygun bi msj verdim