Yeni Kawasaki Z1000

Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Super Naked-bike kategorisinde yeni Kawasaki Z1000









Motor: Su sogutmali 4 zamanli, 4 silindir, DOHC 16 subap.
Hacmi: 953cc, 77.2 x 50.9mm
Power: 125PS @ 10 000rpm.
Torque: 96Nm @ 8000rpm.
Kilosu: 198 kg

Bu motosikletin 2 ozelligi var, amortisorleri ve fren-sistemi. Amortisorleri Showa markasindan ve yuksekligi elle degisiyor. On frensitemi ise 2 tane fren balatasina sahib olan 2 x 2 fren silindiri var.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir cihaz gerek görünüm gerekse özellik olarak...Fakat bence o egzoz yerine daha güzel bişey yapılabilirdi(borozanı anımsattı bana):)Ama genel olarak çok dolgun ve gücü görüntüsüne de yansıyan bir cihaz olmuş:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Çok güzel bir cihaz gerek görünüm gerekse özellik olarak...Fakat bence o egzoz yerine daha güzel bişey yapılabilirdi(borozanı anımsattı bana):)Ama genel olarak çok dolgun ve gücü görüntüsüne de yansıyan bir cihaz olmuş:cat:

Bende egzoz hakkinda oyle dusunuyordum ama bence sadece resimler oyle gosteriyor. Egzoz'lar ortadan ikiye ayriliyor ama resimler karanlik oldugu icin pek fazla dikkat cekmiyor.

Bu konu uzerine cok tecrubeliyim, araba veya motosiklet alirken, istedigin renk ve modeli once kendi gozlerinle gor sonra istet. Boyle promosyon resimler, internetde resimini gordem falan fulan insani cok kandiriyor.

En buyuk kanati yeni BMW M5... resimlerde cok cirkin gosteriyor ama canli gorunce cok super bir araba.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hay maşallah,süper makine.:cat: hele egzozu kendindende şahane:queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Egsoz dışında dizaynı çok beyendim. Kawasaki yine coşmuş. Tasarım konusunda gerçekten başarılılar...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
egzozlar motoguzzininkine benzemiş. abartmışlar.
paylaşım için saol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
z1000 hakkında ki yorumlar... kullanan bilir..

benim motoruma laf söyleyene motordan anlamıyor derim .ok. kusursuz bir motor kimse gereksiz yere olumsuz yotumlar yazmasın. tek kelimeyle mükemmel ötesi. Gerektiğinde race motorları bile asfalta yapıştırıyor. hız desen var güç desen bundan iyisi yok görüntü zaten 10 numara .. güvenlik en üst düzeyde. abs firensistemi. antipatinaj sistemi. motordan anlayana arkadaşlarım...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
benim motoruma laf söyleyene motordan anlamıyor derim .ok. kusursuz bir motor kimse gereksiz yere olumsuz yotumlar yazmasın. tek kelimeyle mükemmel ötesi. Gerektiğinde race motorları bile asfalta yapıştırıyor. hız desen var güç desen bundan iyisi yok görüntü zaten 10 numara .. güvenlik en üst düzeyde. abs firensistemi. antipatinaj sistemi. motordan anlayana arkadaşlarım...

" antipatinaj sistemi" mi:)

http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/sports/teknik-ozellikler/z1000.shtml
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
4
ewt egzoz dısında herseyi süper daha kibar hoş olabilirdi egzoz ama adamlar yapmıs işte :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ewt egzoz dısında herseyi süper daha kibar hoş olabilirdi egzoz ama adamlar yapmıs işte :)

Egzoz resimlerde huni gibi görünüyor ama yakından öyle değil. Çok dolgun ve kaslı duruyor. Piyasası nerdeyse 3 seneyi geçecek ama hala aşırı futuristik bir tasarımı var. Çok başarılı..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
sonunda yeni kasa kawasaki z1000 de geldi :) buradaki satis fiyati 16.000TL olarak belirlendi, piyango biletime de birsey cikmadi

the-2011-kawasaki-z1000sx.jpg

z1000sx-intruments-v-2.jpg


11my_z1000sx_grn.jpg
 
Katılım
10 Şub 2012
Mesajlar
3
z 1000

arkadaslar 600 rr dan sonra şimdi naked a heves sardım z 1000 ile z 750 r arasında kaldım .. bu konuda bilgi sahıbi olan warsa aydınlatırsa sewınırım z 1000 hakkında sadece tek olumsuz soylenen on de cam olmayısı z 750 r da cıger göremedm ... ??

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

arkadasm bende su aralar dusunuorum z 750 r la kararsızm benı bılgılendırır msn kullanıcısı olarak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst