Yeni Kawasaki ninja 400 [Fuardan canli fotograf icerir]

Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
139
Selam arkadaslar cuma günü Leipzig motorsiklet fuarindaydim bu fuarda özellikle kawasaki sov yapti ve bu modeller icinde benim en dikkatimi ceken model ninja 400 oldu 399 cc motor hacmi 45 bg güc üretiyor fuarda ayrica bol bol video da cektim onlari da bir ara yüklerim,

galiba bu model Türkiyeye de gelecek tabi bunu Istanbul fuarinda görecez ama acaba gelirse is yapar mi ve fiyati ne olur benim almanya fiyatina göre düsüncem bu motor avrupa piyasasini sallar (fiyat 6000 euro)

pnlKNwMIj


pmYw5WItj


pokdyOv9j


poLLWneuj
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Düşünsene bu makine 6 bin tl.

Gerçi bizde o fiyatlarda olsa kimse bunu almaz herkes 1000rr biner.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Gelsin de, Z moto varken kasadaki ne uzar ne kısalır. Bu aletin fiyatı da en az rakiplerinin 600cc fiyatı olur herhalde🛵🛵🛵🙈🙉🙊🐒
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çift silindir , 45bg , abs tam bir başlangıç ss. 500r varken Türkiye de pek tutunamaz ama...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst