- Katılım
- 6 Ara 2010
- Mesajlar
- 2,175
Hayırlı olsun,güle güle kullan :cat:
özcan bu konu benimde kafamı karıştırdı dediğingibi en büyük sorunuymuş..ama saplama takoz neresi bilmiyorum zaten uzun yol niyetim olduğundan baktıracam..Arka dişli saplamalarını da sık sık kontrol et, takozlarda gevşeklik veya saplamalarda yamulma gördüğün anda değiştir. 5 lira maliyeti var ama yolda bırakabilecek bir arıza.
tşkler farkı fiyatı denk düştü pek şans yoktur bende...3.250'lik fiyatı arkadaşımda olsa 1.500'e kapattırmazdım açıkçası...
Gerçi bu makinelerin fiyat aralıklarınıda bilmem ama, ya fiyatı şişirmiş fazlasıyla ya da farklı bşiy var sanki![]()
Hayırlı olsun![]()
tşkler..kısmet...:rendeer:3250 nere 1500 nere,3250 vermezler o motora ama 1500 de insafsızlık olurdu,iyi fiyata almışsın sorun yaşamassın inş,hayırlı olsun..
sağol la:rendeer:Burdan da hayırlı olsun madem![]()
tşkler..:rendeer:hayırlı olsun...
amin :rendeer:HAYIRLI OLSUN
öle olduhayırlı olsun düşeşe gelmiş güzel motor![]()
senin rengin sağolasın mehmet görüşemiyoz hiç...:rendeer:Mevlüt abi hayırlı olsun çok iyi denk getirmişsinkazasız belasız cezasız kullanırsın inşallah. Maşallah Sarı Sarı
![]()
çok zevkli motor bide titremese..Hayırlı olsun
benim eski motorumun aynısı. 2500 km. de bir yağını değiştir, iki yağ değişiminde bir buji değiştir. 8 bin devirin üzerinde uzun süre kullanma, hiç bir problem yaşamazsın. Arka stop çabuk kırılıyor ona dikkat et, yanında japon yapıştırıcı gezdir :bounce:
elden geçmiş ama içime sinmedi...bide ben bakacam..3 bin lira bu motor için hayali bir rakam zaten, hayırlı olsun. Motora dikkat edin kronik sorunlarını halletmeden uzun yola çıkmayın, üzülürsünüz.
gemici gelince yollara vurayım die bmw 650f le gezmek isityomuş artık..Yurtdışına çıkacak adam, takasa neden girer ki?
şükür kavuşturana..hele şükür
direğe kadar tamammı.. sağlasın. kardeşim..:rendeer:Abim hayırlı olsun.İnsallah kazasız,belasız kullanırsın. Artık gelince bi tur binerim değil mi![]()
sağolun..:rendeer:hayırlı olsun..
AMİN hoşbulduk:rendeer:hayırlı olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin inşallah aramıza hoşgeldin![]()
![]()
bende şanyok ama denk düştü bikere...:mrgreen:Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.Ben de benzer şekilde ucuza aldım motorumu.
tşkler..Hayırlı olsun.
regal duruyor sametim toplanıyor sana güzel fiyata verim..ciddiyim..ülem manyakl:
hani regal raptor topluyordun? ticaretemi atılıyorsun yoksa???
hayırlı uğurlu olsun ....daha öncede yazdığım gibi....4 ayak seniiii....l::rendeer:
benide pindirmezsen arkana bozarım motorunu....l:
sağlun inşallah..:rendeer:Hayırlı olsun,güle güle kullan :cat:
sağol alp ağa..:rendeer:Hayırlı olsun :rendeer:
sağlun hocam:rendeer:Hayirli olsun hocam.
valla mert zaten seni arayacaktım. senin usatana götürelim die iyice bi baktıralım yalovada baktırmıcam uyuz oldum aklıma senin usta geldi...bi ara müsait zamanımda gelicem gideriz hem toplanırız.vay vay vay Mevlüt abicim hiç haberdevermiyorsun.! hayırlı olsun...
uyanık spor bende toplayıp sana kakalamay çalışıyodum şimdi hangimiz daha masum:mrgreen:toplamadan beleş vereydin iyiydi ama...l:
özcan bu konu benimde kafamı karıştırdı dediğingibi en büyük sorunuymuş..ama saplama takoz neresi bilmiyorum zaten uzun yol niyetim olduğundan baktıracam..sağolasın sana işim çok düşecek iyi anlıyosun tigerin dilinden..:rendeer: