yeni jinlun modelleri

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Koca çinde bi jant tasarımı yapacak biri yok heralde kendimi bildim bileli aynı jant:queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
valla ben motorsiklet olayında çin işine karşıyım arkadaşlar anlayabilirim her keseye uygun falan filan ama sonuçta taşınan can sorun sadece kullanıcın canıda değil karşı tarafıda düşünmek lazım benimde ilk motorum bir çinliydi fren merkezinin gözümün önünde yerinden fırladığını görünce direk sattım bu ürünleri trafiğe nasıl salıyolar anlamıyorum oyaın ikinci boyutu ise 12 yaşını geçmiş her çocuk nerdeyse bisiklet yerine bunları alıp mahalle aralarınde dehşet saçıyor bence çin işine devletin bir el atması lazım artık

sonuna kadar katılıyorum...
:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
26
Herşeye tamam da 200 cc`lik spor bir çinlinin üzerinde ne kadar güvende olur kullanan vatandaş bilmiyorum..Onun için özellikle spor motorlarda çinliden uzak duralım bence arkadaşlar..Saygılar.
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39
Bu modeller ait teknik bilgiler;

MODEL JL250V
Boyutlar mm. 2375 x 950 x 1125
Dingil aralığı mm 1650
Yerden yüksekliği mm 140
Kuru ağırlığı 155kg
Max. yük 150kg
Max. hız(Km/h) 110
Ön tekerlek 110/90-16
Arka tekerlek 130/90-15
Ön fren disk
Arka fren disk
Frenler ön:el ile, arka: ayak
Engine JL2V49FMM
Motor tipi V tip çift silindir, dört zamanlı
Çap x yükseklik mm 49X66
Piston 248.9ml
Yağlama Sıkııştırma ve sıçratma kombine tip
Max. Tork 17.5N.m/6000rpm
Max. güç 12KW/8000rpm
Ateşleme TCI
Çalıştırma sistemi elektrikli starter
Soğutma sistemi Hava soğutmalı
Akü 12V7Ah
Yakıt deposu 16L
Ortalama tüketim 2.4L/100km

MODEL JL200-2
Boyutlar mm. 2020 x790 x 1185
Dingil aralığı mm. 1395
Yerden yüksekliği mm 140
Kuru ağırlığı 135KG
Max. yük 150Kg
Max. hız(Km/h) 95
Ön tekerlek 110/70-17
Arka tekerlek 140/70-17
Ön fren disk
Arka fren disk
Frenler ön: el ile, arka:ayak
Engine JL163FML
Motor tipi Tek silindir, dört zamanlı
Çap x yüks. Mm. 63.5X62.2
Piston 197ml
Yağlama Sıkııştırma ve sıçratma kombine tip
Max. Tork 15N.m/7000rpm
Max. güç 12.5KW/8500rpm
Ateşleme CDI
Çalıştırma sistemi elektrikli starter
Soğutma sistemi Hava soğutmalı
Akü 12V7Ah
Yakıt deposu 12L
Ortalama tüketim 2.3L/100km
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
yiğidi öldür hakkını yeme 2 side güzel olmuş ama kullanışını bilemen.
birde spor modeli piyasadaki bi çok çinliye 1000 basar tip olarak:cat: çok iyi yapmışlar gerçekten.başlangıç için bence çok ideal tabi fiyata bağlı:cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yamahanında çok güzel 2008 125cc racingi var.Honda cbr 125 e rakip ama Türkiye'ye gelmiyor.:pr:

topiğe ne alaka anlamdım:farao: ama yorum için saol


görünümler fena değil birde sport modelin soğutma sisitemni yazmamışlar acaba sıvımı havamı resimlerde radyatör gözükmüyor ama bilemedim
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39
"melocann" dikkatinden kaçmış herhalde, motor hava soğutmalı
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bu modeller ait teknik bilgiler;

MODEL JL250V
Boyutlar mm. 2375 x 950 x 1125
Dingil aralığı mm 1650
Yerden yüksekliği mm 140
Kuru ağırlığı 155kg
Max. yük 150kg
Max. hız(Km/h) 110
Ön tekerlek 110/90-16
Arka tekerlek 130/90-15
Ön fren disk
Arka fren disk
Frenler ön:el ile, arka: ayak
Engine JL2V49FMM
Motor tipi V tip çift silindir, dört zamanlı
Çap x yükseklik mm 49X66
Piston 248.9ml
Yağlama Sıkııştırma ve sıçratma kombine tip
Max. Tork 17.5N.m/6000rpm
Max. güç 12KW/8000rpm
Ateşleme TCI
Çalıştırma sistemi elektrikli starter
Soğutma sistemi Hava soğutmalı
Akü 12V7Ah
Yakıt deposu 16L
Ortalama tüketim 2.4L/100km

MODEL JL200-2
Boyutlar mm. 2020 x790 x 1185
Dingil aralığı mm. 1395
Yerden yüksekliği mm 140
Kuru ağırlığı 135KG
Max. yük 150Kg
Max. hız(Km/h) 95
Ön tekerlek 110/70-17
Arka tekerlek 140/70-17
Ön fren disk
Arka fren disk
Frenler ön: el ile, arka:ayak
Engine JL163FML
Motor tipi Tek silindir, dört zamanlı
Çap x yüks. Mm. 63.5X62.2
Piston 197ml
Yağlama Sıkııştırma ve sıçratma kombine tip
Max. Tork 15N.m/7000rpm
Max. güç 12.5KW/8500rpm
Ateşleme CDI
Çalıştırma sistemi elektrikli starter
Soğutma sistemi Hava soğutmalı
Akü 12V7Ah
Yakıt deposu 12L
Ortalama tüketim 2.3L/100km

spor model Hacmine göre çok verimsiz neden acaba... 200cc motora 95km hız az. üstelik Bg gücüde hacmine göre düşük... anlamadım gitti Binip Kullanmadan almam şahsen...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
alın elinizde patlasın burada sakın almayın filan demiyeceğim ağzı yananlar akıl veriyor ama dinleyen yok herkes çinçona hücuma devam ediyor

arkadaşlar çinli motorları üzmeyecekseniz yormayacaksanız hep sakin kullanacağım diyorsanız alın aksi halde her hız yapmaya kalktınığınızda olanlar için hayret etmeye başlarsınız..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Jinlun RR süper mi olmuş? :silent:
Yapmayın Allah aşkına.. :silent:
Bu adamlar şimdi Supersport motor mu yapmışlar? :silent:
Bence SS ile alakası yok bunun.. :cherry:
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
5
enayiler görüntü var ses yok diyo ama ben de s50cc jinlun kullanıyorum daha önce bi çok motor kullandım performansı gayet ii bide bu olay kullanıcıya göre değişiyor ben motoru aldıımda 120den yukarı çıkmıyodu şimdi 150 görüyorum motoru devrinde kullandınmı ii açtınmı ne vibrasyon kalıyo nede performans düşüklüğü gayet güzel ve süratli bir motor çinli diye hor görenler çok biliyo bu işi tebrik edelim arkadaşlar sanki alıpda kullanmışlar hani bisiklet sanıyolar :farao:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
enayiler görüntü var ses yok diyo ama ben de s50cc jinlun kullanıyorum daha önce bi çok motor kullandım performansı gayet ii bide bu olay kullanıcıya göre değişiyor ben motoru aldıımda 120den yukarı çıkmıyodu şimdi 150 görüyorum motoru devrinde kullandınmı ii açtınmı ne vibrasyon kalıyo nede performans düşüklüğü gayet güzel ve süratli bir motor çinli diye hor görenler çok biliyo bu işi tebrik edelim arkadaşlar sanki alıpda kullanmışlar hani bisiklet sanıyolar :farao:

Bende Jinlun JL 150 var 3 senedir kullanıyorum. 10 lt benzinle 314 km yol gidiyorum. Bu değer benzin alınan istasyona göre 3-4 km farkedebiliyor. Ayrıca benim gibi sürekli aragaz alışkanlığı olan biri için bu değer. Adam gibi kullanan dahada aza indirebilir bu değeri.

Benim motorun verileri şöyle geçiyor katalogda.
Max. Hız 95
Ortalama yakıt tüketimi: 2.8 lt./ 100 Km.

Şimdi bu değerler yazınca bunun üzeri olmaz diye bir kural mı var? Bunlar tavsiye edilen değerlerin minimumudur.
oraya 120 kmh yazsalardı. Müşteri ben 120 yapamıyorum firma bunu taahüt etmişti der baş ağrıtırdı.
Motoru rodajını açışını devrini adam gibi yapamazsan bu değerlerle sınırlısın demek. Car car aragaz verip, zaten dur kalk sayısı fazla olan sıkışık trafikte kullanıyor isen, benzin aldığın istasyon dandik benzin verirse, karburator ayarın düzgün değil bakımların yapılmamışsa vs. vs. Tabiki 2,8 lt değilde benim gibi 100 km'de 3,18 litre yakılır normaldir. Bu değer bile konusu açıldığında sarfiyat konusunda güzel bir değerdir.

Devrinde 120 kmh hızı düz yolda görüyorum. 135 kmh in üstünü de İstanbulda yaşayanlar varsa E5 Acıbadem benzeri eğimde görüyorum. Çin'i beğenmiyor olabilirsiniz ama kullanan kadarda bilemezsiniz. 250 cc ile görmekte mümkündür.

RR yazan modeli beğenmediğimi de belirteyim. Pek güvenilir gelmedi.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MODEL JL250V

Engine JL2V49FMM

Ortalama tüketim 2.4L/100km

motor kodundaki JL2V4MM e inanmayın.Gerçek kodu 2V499FMM dir.
Keeway Supershadow,Bisan roadstar,Monero,Ledow 250 de kullanılan motorun tadilatlısıdır.Aynı motor 11 KWA dan 16,5 KWA ya kadar değişik
varyasyonlarda üretiliyor.
Motosikletin görüntüsü, her parçanın ayrı bir designer elinden çıktığı yada her motordan buna parça uydurulduğu izlenimi veriyor.
Ama doğru düzgün bir internet sitesi olmayan üreticinin nasıl bir motosiklet üretmesini beklersiniz ki?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst