yeni Jant stickerlarım ve sponsorlar

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
jantlar güzel olmıuş"da allah aşkına sticer yapıştıracak castrol dan başka bişi bulamadın mı :D
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bence yakışmı sökmene gerek yok. Motosikletin güzel zaten fazla görülmemiş bir model ben ilk defa gördüm diye bilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst