yeni Jant stickerlarım ve sponsorlar

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
5
tankpad

tankpad ı kimbilir kaça aldın.dünyanın parasını verdin.buradaki mesajımı okusaydın çok daha ucuza alırdın.o boy bende 15 ytl.
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
tankpad ı kimbilir kaça aldın.dünyanın parasını verdin.buradaki mesajımı okusaydın çok daha ucuza alırdın.o boy bende 15 ytl.


ahahahah yarıldım kardeşim bu yazını okurken resmen gözümden yaş geldi :queen::queen::queen::cherry::cherry:

tank padi kendim yaptım hp photo paper üzerine google dan arattığım bi resmi bilgisayarın yazıcısıyla bastım altına çift taraflı sticker yapıştırdım makasla fazlalıkları aldım ordan da tanka yapıştırdım....beleşe geldi yani bi nevi çok komik oldu ya bu durum kusura kalma....:p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
5
tankpad

aslında fikir güzel..ben imalatçıyım ve bende öyle yapıyorum.internetten yüksek çözünürlükte bir resim buluyorum.onu dijital makinada basıp aynı anda istediğimşekilde kesiyorum.sende buna benzer bişe yapmışın..çift taraflı bant fikrinide iyi bulmuşsun..bendeki kendinden yapışkanlı oluyor ve tabi en önemlisi üzerini özel bir kaplamayla kaplıyorum.asıl korumayı yapan o kaplama..bide ona çare bulsaydın kendi kendine tankpad yapcaktın..:)
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
aslında fikir güzel..ben imalatçıyım ve bende öyle yapıyorum.internetten yüksek çözünürlükte bir resim buluyorum.onu dijital makinada basıp aynı anda istediğimşekilde kesiyorum.sende buna benzer bişe yapmışın..çift taraflı bant fikrinide iyi bulmuşsun..bendeki kendinden yapışkanlı oluyor ve tabi en önemlisi üzerini özel bir kaplamayla kaplıyorum.asıl korumayı yapan o kaplama..bide ona çare bulsaydın kendi kendine tankpad yapcaktın..:)


onuda yaptım abicim kağıdın sudan etkilenmemesi için üzerine sprey kutu içerisinde aldığım vernikten 3 kat olarak sıktım ve 1 gün kuruması için bekledim....
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
25
Sticker'lar süper olmuş da şu arka çamurluğu kessen acaip görünecek motor valla :)
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
motor şahane olmuş bence stickerların kendi kendine çıkmasının bekle güzel olmuş emeğine yazık olmasın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
süper olmuş bende yeni taktım cbf 150 me seninkiler asil duruyor,sanki yartıcı gibi,ellerine saglık ben 20 dakkada dikkatlice yaptım.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
yaw bende aynı kırmızı şerit çektim ertesi gün kavladı şerit sinir oldum yaa sende oldumu böle bişey

iyice yıkayıp temizleyip sildikten sonra yaptım ama yinede kavlıyor acaba benim aldığım şeritmi dandik 5 ytl ye aldıydım.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Motorun her yeri çok harika olmuş..
Bence hiç sökmene gerek yok.. On numara bir motor olmuş..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
jantlara yapıştırdığın fosformu? stickermi? fosfor ise kalsın sticker ise kaldır at.Ayrıca eline geçen her çıkartmayı motora yapıştırmanı önermem daha sonra izi kalır.Heleki fon gibi siyah renkte.
AYRICA SİYAH RENK;
Gücü ve tutkuyu temsil eder. Hırsın da bir ifadesidir. Makam
arabaları örnek. Batı'da yası, matemi anlatır, oysa Japonya'da siyah
mutluluktur. Siyah fonda kullanıldığında karamsarlığı çağrıştırsa
bile vazgeçemediğimiz romantik, gece rengidir.
Konsantrasyonu en çok getiren renktir. Einstein'in konsantre
olabilmek için perdeleri siyah, gün ışığı olmayan bir odaya girip ve
bu şekilde düşündüğü söylenir.(Alıntı:http://www.psiko-dan.com/yazi/renklerin-dili-ve-anlamlari)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst