- Katılım
- 28 May 2007
- Mesajlar
- 289
- Konu Yazar
- #1
jantlara sticker yaptım çok uğraştırdı,birden güzel durmadığı hissine kapıldım jantlar simsiyahken daha hoş duruyordu sanki ama 1,5 saatlik uğraşın sonunda da 5 dakikada söküp atmaya içim el vermedi yorumlarınızı bekliyorum sizce nasıl olmuş sökeyim mi kalsın mı... bide tankpad ve castrol logoları hakkında yorumlarınızı bekliyorum ömürleri kaç gün olacak bakalım....