yeni ikinci motorum xciting 500

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
2008 model 22000 km de çok iyi bir kardeşim bakımlarını yapıp yağ-filitre buji vediğer gerekli bakımları yapıp deposunu doldurup öyle teslim etti buyurun resimler
200 km yol yaptım 100km şehiriçi dur-kalk 100km uzun yol 80-120 km arası hızla kullanarak. Şehiriçi 25 kuruş uzun yolda 19 kuruş kaç litre olduğuna bakmadım doldurunca25tl ve 19 tl benzin koydum

yavv çocuğun ayağı yere deyiyor benim ayağım zor değiyor 14 yaşında beni geçti








 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Güle güle kullan hocam. Tekerin düz bassın kazasız belasız.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok güzel motor, touring scooter desem yeridir araba gibi motor, kazasız belasız az masraflı binmek nasip olsun :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Erkin abi..sana oğlandan daha çok yakışmış ama bu bir gerçek...:cat:

Allah kazasız belasız güle güle kullanmayı nasip etsin...hayırlı olsun...:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
125 kişi bakmış kimse birşey yazmamış dün akşam yazı yazmak zor geliyor yeni nesile üsküdarda motor için gittiğimde iki çocuk 10 lt. su almış 10-13 yaşlarında kaldırmak zor geliyor envai şekilde yuvarlayarak götürmeye çalışıyorlar
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
dostum nöbetten yeni çıktım şimdi gördüm. hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin ağız tadı ile kullanmayı nasip etsin.
biliyormusun bende bundan düşünüyorum. kymco ile suzuki arasında kaldım izlenimlerin nasıl tavsiye edervisin. birde kaça aldın piyasasını bilelim. fiyatı özeldende yaza bilirsin. 1.70 boy lu biri için nasıl yüksekliği.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
Güzel maxiskoter, hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız binmeyi nasıp etsin, bu arada kaça mal oldu?
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.Konforlu bir motosiklet bol bol gezersiniz.
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
güzel seçim yapmışsınız.Allah kaza bela göstermesin.güle güle kullanın.:)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yakıtı kesinlikle abartılıyor ağır ve biraz yüksek şehiriçi için biraz kallavi ama %20 şehiriçi %75 şehirdışı için çok uygun (200 km yol 40 tl benzin yaktı bu şartlarda) aşırı rüzgarda kesin oynamıyor ve sallanmıyor tabi 80-100 km hızlarda 2 günde 500 km ye yakın yol yaptım alışabilmek için

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

dostum nöbetten yeni çıktım şimdi gördüm. hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin ağız tadı ile kullanmayı nasip etsin.
biliyormusun bende bundan düşünüyorum. kymco ile suzuki arasında kaldım izlenimlerin nasıl tavsiye edervisin. birde kaça aldın piyasasını bilelim. fiyatı özeldende yaza bilirsin. 1.70 boy lu biri için nasıl yüksekliği.

8000 bin tl ye km si düşük ciziksiz grenajı düzgün alsan pişman olmazsın ben çok ama çok uygun bir fiata aldım bakımlarınıda yapıp benzini full yapıp öyle verdi bir arkadaşım bu istisna. grenajında düzeltilip boyanacak yerler var birkaçkere sağa ve sola düşmüş ufak parçaları boyatacam boy için ayağımın ucu değiyor kullanırım diyorsan sorun yok benim boyda 1 70 resimlerde ayağıma bak ama koltuk yaptırabilirim 10 santim daha alçak o zaman güzel olur
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
hayırlı olsun bir ara bende almaya yeltenmiştim sonra nasıl olsa küçük motor var diye araba aldık.

kasasız belasız kullanın
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bilgisayar başında uzun süre oturup tam bir izlenim yazamadım iki gündür çok yoğundum parça parça yazmış oluyorum motoru almış silivriyi geçmiş dönüyorum önümdeki kamyonetten 1.5metre uzunluğunda 2-3 santim kalınlığında tahta parçası düştü hiçbir yere kaçamadım ve üstünden geçtim hızım 120 km motor 1 santim bile sallanmadı müthiş bir yol tutuşu var lastikler michelin grip city bir gün sonra benzer bir olay yaşadım çakıllı asfalt köy yolunda giderken iri bir tümsek(bozuk zemin kabarmış asfalt) son anda farkettim sola kaçmaya çalıştım fakat lastiğin yanına geldi ve motoru sola zıplattı ama ne gidon oynadı ne motorun hakimiyeti kayboldu

bu iki olayda ufak motor olsaydı yerlerde sürünüyor olurdum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ayyy maşallaha transatlantik mübarek:cat:
hayırlı yolculuklar:king:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
motorla ilgili birkaç resim atayım






























2.3. resim çocuğun okul çantası çok rahat giriyor
5.resim kendi orjinal tel. şarz yeri ve tutacağı
6. resim 55-60 w h4 ampül var bu demek yol aydınlatması kötü değil bazı markalarda armut ampül var aydınlatmıyor
7.8.resim illaki iki kask koyacaksak 35 lt. kappaya bu şekilde kaskları koyabiliyoruz
9. resim el freni
10.resim kilitli göz baya işe yarar
11.resim kavrama tertibatı bunun altında gerçek metel kapak var ve cıkıntı yok ama üstüne plastikle kapatıp ses izalasyonu yapınca böyle dışarı cıkmış
 

Roe

Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
44
çok kullanışlıymış valla usta tekerin düz bassın, biz daha ilkini alamadık yav
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kaldırımlara dikkat et. iki seferdir motorun sağ tarafındaki eksoz muhafazasını kaldırıma geçirdim. az bir parada değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst