yeni honda today

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
herkezin yakından bildiği honda today.ülkemizde de baya tutulan 50cc scooter.vergisi yok yakıtıda baya bi ekonomik derken honda today modelinin yenisi çıkmış arkadaşlar.sanırım 2008 model motor biraz makyajlanmanın yanı sıra gücüde yaklaşık 1 hp arttırılmış.ancak ne yazıkki şu an sadece japonyada var :cherry: benim anladığım kadarıyla aynı fabrika sadece todayin yeni modelini japonyaya gönderiyo gibi,ama yakında diğer ülkelerede bu yeni modeli gelebilir.
today detayı
http://www.honda.co.jp/TODAY/detail/
resimleri
phtphoto01tc8.jpg

phtphoto02bz1.jpg

phtphoto03gr2.jpg

phtphoto04sb8.jpg

firen sistemi ve gösterge katranı dikkatimi çekti
phtequip02jh7.jpg

phtequip03lf7.jpg

teknik özellikleri
型式 JBH-AF67
全長(m) 1.695
全幅(m) 0.630
全高(m) 1.030
軸距(m) 1.180
最低地上高(m) 0.110
シート高(m) 0.695
車両重量(kg) 79
乾燥重量(kg) 75
乗車定員(人) 1
燃料消費率(km/L) 73.0
(30km/h定地走行テスト値)
最小回転半径(m) 1.8
エンジン型式 AF67E
エンジン種類 空冷4ストローク単気筒
総排気量(cm3) 49
内径×行程(mm) 37.8×44.0
圧縮比 10.1
最高出力
(kW[PS]/rpm) 3.0 [4.1]/8,250
最大トルク
(N・m[kg・m]/rpm) 3.7 [0.38]/7,500
燃料供給装置型式 電子式<電子制御燃料噴射装置(PGM-FI)>
始動方式 セルフ式(キック式併設)
点火装置形式 フルトランジスタ式バッテリー点火
潤滑方式 圧送飛沫併用式
燃料タンク容量(L) 4.6
クラッチ形式 乾式多板シュー式
変速機形式 無段変速式(Vマチック)
変速比1速 2.850~0.860
キャスター角(度) 26°30′
トレール量(mm) 71
タイヤ(前) 80/100-10 46J
タイヤ(後) 80/100-10 46J
ブレーキ形式(前) 機械式リーディング・トレーリング
ブレーキ形式(後) 機械式リーディング・トレーリング
懸架方式(前) テレスコピック式
懸架方式(後) ユニットスイング式
フレーム形式 アンダーボーン
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Japon firmalarının sadece Japonya'ya has bir model çıkartma huyları var ama

bu Today o tarz bir modele benzemiyor.

Bunun mutlaka elektriklisi çıkmalı ve ülkemizde satmalı

Yamaha-EC-02-Electric-Motorcycle.img_assist_custom.jpg


Yamaha'nın bu elektrikli motoru sadece Japonya'da satıyor. Bunların biraz daha büyüğü ve elektriklisi olsa bizde de satar muhtemelen(bizim insanımız buna binmez,malum biraz kompleksliyiz Japonlara nazaran)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aman yarabbim, lolipop gibi motor demek de çok haklıyım ya ! :mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
ne kadar şirin bir motor öle al onu odanın bir köşesine koy süs olarak :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ilk today in rengi güzelmiş,, şu yamahanın elektrikliside fena değilmiş. daha önce görmüştüm ama sadece japonyada satıldığını yeni duydum,
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok tatlıymış yaaa.. Bakkala çakkala bunu alıp gitmek isterim.. Vallaa çok hoş ilk kez bi scooter beğendim.. Alırım bence ben :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tipi sevimli
fakat kullanım alanı çok kısıtlı bi motor bence
benim ofisin altında bi restorant var, evlere serviste kullanıyodu bundan
servisler geç gidio die şikayet gelice deiştirmiş:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
tipi sevimli
fakat kullanım alanı çok kısıtlı bi motor bence
benim ofisin altında bi restorant var, evlere serviste kullanıyodu bundan
servisler geç gidio die şikayet gelice deiştirmiş:mrgreen:

Bakkala çakkala gitmelik diyoruz işte bizde.. Zevk için alıp biniceksin..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nasıl yaaa, kuryeciler kaçla dağıtıyor ki servisleri.. ? 80 - 90 la mı :silent: Today burda da her yerde kullanılıyor ve gerçekten çok seri bir motor.. Minicik ama iki kişiyi çok rahat taşıyor.. En fazla da 60 yapıyor.. Yakmıyo benzini kokluyo :p

:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yakıt göstergesi eklenmiş en büyük artısı ancak bize gelen todaylar çinde üretiliyor bu modelin bize gelmesi 2-3 seneyi alır.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
acemılerle bayanlar aynı kategorıdemı??:pr:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Aklıma gelmedi de değil.......

Ya hani şirin ya..:cherry:Kullanması da kolay:cherry:...Pratik.:cherry:.. Bayanlar da genellikle öyle araçları sever..:cherry:.. O bakımdan yani..... :cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst