yeni honda today

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
aynısı bizim başımıza geldi walla...2005 model passat aldık 12.2004 tarihinde..2-3 ay sonra passat ın bugunku yeni kasası cıktı ama saglık olsun...snn işin iyi ne de olsa yamaha cygnus-honda nx4falcon-honda today ohhh antalya plajları keyf-i antalya anlayacagın..tadını cıkar falla :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
2
bügun hondayı aradım. ellerinde olanları 2008 model diye piyasaya süreceklermiş.Talep olursa ancak getirilebilirmiş miş miş....tabi ordaki kişi ne kadar biliyor oda tartışılır.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
165
çok değişmiş honda today baksanız benzin göstergesi arabalardaki gibi olmuş iyi olmuş bence
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-------------------------------------------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
3
Abi adamlar işi bilio...
böyle tatlı motorlar türkiyeye ... gelir :pr::pr:

Kardeş senin derbide çok güzelmiş bir tane bende düşünüyorum tavsiye edermisin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:45 ----------

ben ikinci sahibiyim 1 senedir kullanıyorum iyiki almışım ikinci sahibiyim dedimya renk pembe denk geldi çok temiz olduğu için aldım sadece rengi problem 2. bir motoruda almayı düşünüyorum busefer sports scooter düşünüyorum tuday'ı satmam gibi gözüküyor sorunsuz bakımlarını yaptır başka masraf istemiyor ha birde benzin ayda bir iki defa dolduruyorum deponun kapağı paslanacak diye korkuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst