- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,349
Fakirim ben, valla alcaz hyo bakalim guvenioz sana, ailecek takipteyiz http://img381.imageshack.us/img381/3250/forumtrancekro10ix0.gif
Bana güvenmekle en iyisini yapıyorsun erenciğim :queen:
Fakirim ben, valla alcaz hyo bakalim guvenioz sana, ailecek takipteyiz http://img381.imageshack.us/img381/3250/forumtrancekro10ix0.gif
Yapmayin Allah askina.. Kawasakinin fahis fiyatlandirmasi, servisi, fuara katilmamasi, keyfekeder is yapmalari beni dusunduren. Honda guvencesiyle gelsin 300 yag gibi akar.. 250nin kafayla sunun bi alakasi var mi?
Bi kendinizi dusunmeyin tek istegim bu. 500 yaninda bunu da getirsin diyin ne bileyim, belki size gelmez bu saatten sonra da ben istiorum acikcasi. Hurra kapanionuz..
300 yerine cbr 400 r yi getirse ya akılsız honda
v twin 46 bg. tam ideal bir güç.