Yeni Honda CBR300!

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
ABS'li ürünün 13500 gibi bir rakamda satılacağına ihtimal vermiyorum. en az 15000 olacaktır bunun fiyatı Türkiye'de. Ben getirileceğini sanmıyorum. 500R getirsinler çok daha mantıklı.

CBr250 de ABS gelseydi 1000 tl ye geliyordu, aynı ABS cbr300 de 1400'e çıkıyor.

250 de gelmesi mantıklı olan ABS 30 beygire göre zaten fazla olan 13.5'u 15'e çıkaracağından 300' de de gelmicek kolay kolay

Bide Honda politikası genelde şöyle.

CBR300'ü ABS'siz getir ucuza sat, 500'lükle fiyat avantajı yaratsınki satilsın, aklına hemen az daha verip 500 alıyım gelmesin

500'ü ABS li getir, gücü ve fiyatı fazla olan modeli almak için bir bahane daha olsun:)

Bu oyunları aslında en çok TR de otomobil firmaları oynuyor, Avrupada böyle birşey yok.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben size şunu diyeyim, bütün üreticiler ufaktan 250 cc'yi bırakıp 300 cc'ye geçiyorlar. Bizim distribütörlerin acilen devletin kapısını aşındırıp 250 cc'ye kadar olan vergilerin 300'ye kadar genişletilmesi ve hatta yüzsüzlük edip 500 cc'ye kadar yeniden düzenlenmesi için istekte bulunmaları gerekiyor. Aksi durumda ÖTV'nin düşmesinden önceki dönemlerde olduğu gibi bu ülkede şimdiki 250 cc veya (300 cc) sınıfı motor satılmayacak. Millet eskiden olduğu gibi ya 600 cc'ye binecek ya da 125 cc'ye. Sonra motor satamıyoruz diye inim inim inleyecekler.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Yok yok gelmesin çünkü ben potansiyel satıcıyım :)

ya kardeş bu iş hobi işi gibidir, zevk işidir, üçe beşe bakmayacan, madem alıp sıkılıp satıyorsun maalesef üç aşşasına verecen aldığın fiyatın, bizdeki mantık alıp bide kar etmek o yüzden bende şimdi 125 drift var mondialin, 1800 liraya aldım 2. el olarak, güzelce bakımını yaptırdım, daha bir ay oldu alalı, şimdi hyosung alcak param olsun direk 1500 e veririm valla hiç bakmam, sonuçta zevk işi 3 aldım 5 ten aşşa satmam diye beklersem oooo daha çok beklerm:D
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Beyler çok afedersiniz asıl sinirlenilmesi gereken, bizi s.ken bu saçma vergi sistemi ama.

Dua edinde 250R yi tayland da adamlar yenisi ile beraber çıkarmaya devam etsinler ve Türkiyeye gelmeye devam edebilsin

çünkü kawacı arkadaş haklı CBR300R hacim ve güç olarak tırt çıktı:farao:

honda bence son 10 yılda eşeğin bitarafına suyu iyice kaçırdı. Derdi kawasaki ile kapışmak veya en az segmentinin standartlarını yakalayabilen bir model çıkarmak değil ucuz mal yapıp piyasayı ele geçirmek.

300 cc diyorsun, bari 300 cc yap!

Teknik veriler söylentilerdeki gibi 300cc 35 beygir olabilecekken malesef 286cc 30.8 beygir gibi gariban bir değer:pr:
[url]http://r1310.hizliresim.com/1g/p/tsul6.jpg[/url]

Honda 700 dolar 500 euro ucuza satarım piyasayı yine cezbederim diyor,

35 beygir yapsa cbr500'in 48 beygirine ve performansına yaklaşacak diye adamlar resmen kendi ürünleri içindeki sıralamayı düşünmüş, Ninja 300'ü değil. Nasıl olsa satıyor diye bu kadar large adamlar....

Bu arada yinede illa bu model diyenleriniz varsa, hani çoğunluk dedi ya ninja300 19.500 se buda en az 16 bin olur diye.

13.500 civarı olacak, çünkü italyada üretilen ve pekde ucuz bir model olmayan SH300 de aynı vergi sisteminde ve şuan son zamla 13.700 tl ye üklemizde satılıyor.


İnanmıyorum 13.500 olacağına.Honda Türkiye ucundan sokar sopayı 15.000 olur bize o meraklanmayın siz.

Honda'nın kült modelleri hariç yeni serileri tek kelimeyle 5 para etmez.Anlatmaya çalıştığım bu.Umudum yok benim artık Honda'dan.Hadi performansı geçtim kalite diyelim o da yok.Umarım cbr500r Türkiye'ye gelirde ne demek istediğimi anlarsınız...

Bu arada ilk motosikletim Honda c90.Cup kültürünün alfası,ilki ve atası.Honda severdim.Artık gülüp geçer hale geldim ürettiği tuhaf modellere...Africa Twin ? Cbr 954r ? Hornet900 bu kült modeller nerede şu yeni çıkardıkları kepaze seriler nerede...Cb 125 Ace nedir ?

Neyse susayım artık fanatiklik yapıyorum sanılacak.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
İnanmıyorum 13.500 olacağına.Honda Türkiye ucundan sokar sopayı 15.000 olur bize o meraklanmayın siz.

Honda'nın kült modelleri hariç yeni serileri tek kelimeyle 5 para etmez.Anlatmaya çalıştığım bu.Umudum yok benim artık Honda'dan.Hadi performansı geçtim kalite diyelim o da yok.Umarım cbr500r Türkiye'ye gelirde ne demek istediğimi anlarsınız...

Bu arada ilk motosikletim Honda c90.Cup kültürünün alfası,ilki ve atası.Honda severdim.Artık gülüp geçer hale geldim ürettiği tuhaf modellere...Africa Twin ? Cbr 954r ? Hornet900 bu kült modeller nerede şu yeni çıkardıkları kepaze seriler nerede...Cb 125 Ace nedir ?

Neyse susayım artık fanatiklik yapıyorum sanılacak.

cb125ace hakkında haklısın. yakışmadı hondaya.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
300 yerine cbr 400 r yi getirse ya akılsız honda :)
v twin 46 bg. tam ideal bir güç.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
15000tl den aşağı gelmez . Dolar ve Euro artmaya devam ediyor. Ithalat yapmak şu aralar mantıksızlık . Ama Mart ayındaki fuarda döviz kaç tl olur bilinmez. Ben şahsen 250r kullanıcısı olarak 300r almam allameyi cihan olsa... 250 den 400 lüğe geçmek doğrusu. 600 R geçmeden önce 1 sezon ve enaz 10.000km 400 lük kullanmak daha doğru. Hele istanbul e-5 trafiğini bilenler 600 R gazına dokunmaya yürek ister.
Ben yamaha xj6 devirsion f düşünüyorum bu fuarda almak istiyorum. Honda 500r gelirsen değerlendirilir ancak fiyatı 24-27000 arası olacaktır. Değmez bence . Sevgili Honda , gel sen politikalarını değiştir. Bu ülke için TR400r isminde absli 15000 tl lik motorlar ürette Türk gençleri olarak satın almalarımızla firmanızı %10 daha büyütelim aksi takdirde daelim roadwin 400r gelecek Honda cbr piyasadan gidecek gibi görünüyor. Anlayın artık 250 den 600 e geçemiyoruz arada 400 lük çift silindir bir makine gerekli. Bu açığıda daelim roadwin ele geçirecek sanırım....

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

Arkadaşım bu motor 500R 300 falan değil yurt dışında satışı var burda yok

Evet katılıyorum. İngiltere honda.co.uk sitesinde modelleri inceledim 300r diye bir şey yok.ABS li 500 R var fiyatı 5099 siterlin bence 2014 Mart ayı motor fuarına getirirler bunu ama fiyatı 18000 den aşağı gelmez Bunun yerine bence yamaha xj6 devirsion f almak daha mantıklı 19500tl ye
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
İnanmıyorum 13.500 olacağına.Honda Türkiye ucundan sokar sopayı 15.000 olur bize o meraklanmayın siz.

Honda'nın kült modelleri hariç yeni serileri tek kelimeyle 5 para etmez.Anlatmaya çalıştığım bu.Umudum yok benim artık Honda'dan.Hadi performansı geçtim kalite diyelim o da yok.Umarım cbr500r Türkiye'ye gelirde ne demek istediğimi anlarsınız...

Bu arada ilk motosikletim Honda c90.Cup kültürünün alfası,ilki ve atası.Honda severdim.Artık gülüp geçer hale geldim ürettiği tuhaf modellere...Africa Twin ? Cbr 954r ? Hornet900 bu kült modeller nerede şu yeni çıkardıkları kepaze seriler nerede...Cb 125 Ace nedir ?

Neyse susayım artık fanatiklik yapıyorum sanılacak.
hacım honda nın kendi ürettiği fabrikalarında ürettikleri bir nebze iyi (japonya haricinde)
ya fason olarak ürettirdikleri sundiro ya? cbf cbe cb ace ?
hele ki satış fiyatı 627 dolar olan bir motosikletin maliyeti nedir ? 100 dolar mı?
türkiye de satış fiyatı 3000 küsür lira..
honda isim satıyor bu kadar basit 2006 dan beri yag yakan bir motosikleti binlerce sattı
yag yakmasa biraz daha hızlı gitse milyonlar satardı.
çözüm cbf 125 dazzler
neden gelmiyor acaba ülkemize?
sebebi biz olabilir miyiz?
sıfırından pahalı ikinci elleri var..
bu bizim mantıksızlıgımızdan olabilir mi? bizim fanatizim duygumuzdan olabilir mi?
bence suc kendi insanımızda..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
hacım honda nın kendi ürettiği fabrikalarında ürettikleri bir nebze iyi (japonya haricinde)
ya fason olarak ürettirdikleri sundiro ya? cbf cbe cb ace ?
hele ki satış fiyatı 627 dolar olan bir motosikletin maliyeti nedir ? 100 dolar mı?
türkiye de satış fiyatı 3000 küsür lira..
honda isim satıyor bu kadar basit 2006 dan beri yag yakan bir motosikleti binlerce sattı
yag yakmasa biraz daha hızlı gitse milyonlar satardı.
çözüm cbf 125 dazzler
neden gelmiyor acaba ülkemize?
sebebi biz olabilir miyiz?
sıfırından pahalı ikinci elleri var..
bu bizim mantıksızlıgımızdan olabilir mi? bizim fanatizim duygumuzdan olabilir mi?
bence suc kendi insanımızda..

Düşük cc commuterlarda bunu bir nebze anlıyorum.Hani çin pazarını deleyim dandik mandik adımla satarım diye.Lakin kalbur üstü diye tabir edilen serilerde yani fiyatı 7000 8000 civarı olan modellerde bu dandiklik niye.Hadi kawa düşük cc üretmiyor.Suzuki Yamaha aptalmı ? Gerçi Yamaha'da yzf 125r'la tüm motorculara hakaret etti o uçuk fiyatıyla o ayrı mevzu...Ne kadar sexy bir model olsada.250cc üretse 20000 filan olacak fiyatı herhalde...

Yahu Suzuki Inazuma'yı çıkardı bende var olacağım diyerekten,Honda Twister'ı yok edip benzer öyle tuhaf bir model çıkardı ki alan satamıyor...Yönetim kurulu filan mı değişti ki.Anlamadım gitti.Kalite uygun fiyat sağlamlık=Honda'ydı bir zamanlar.Şimdi çin ithal motosikletlerin biraz iyisi oldu.

Çok korkuyorum bu iş 600rr 1000rr Transalp gibi modellerede sıçrayacak diye...Vfr'ı bile değiştirmeye başladılar...Konsept modelleri tam facia...Gavur Vfr fanları birbirine giriyor...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Düşük cc commuterlarda bunu bir nebze anlıyorum.Hani çin pazarını deleyim dandik mandik adımla satarım diye.Lakin kalbur üstü diye tabir edilen serilerde yani fiyatı 7000 8000 civarı olan modellerde bu dandiklik niye.Hadi kawa düşük cc üretmiyor.Suzuki Yamaha aptalmı ? Gerçi Yamaha'da yzf 125r'la tüm motorculara hakaret etti o uçuk fiyatıyla o ayrı mevzu...Ne kadar sexy bir model olsada.250cc üretse 20000 filan olacak fiyatı herhalde...

Yahu Suzuki Inazuma'yı çıkardı bende var olacağım diyerekten,Honda Twister'ı yok edip benzer öyle tuhaf bir model çıkardı ki alan satamıyor...Yönetim kurulu filan mı değişti ki.Anlamadım gitti.Kalite uygun fiyat sağlamlık=Honda'ydı bir zamanlar.Şimdi çin ithal motosikletlerin biraz iyisi oldu.

Çok korkuyorum bu iş 600rr 1000rr Transalp gibi modellerede sıçrayacak diye...Vfr'ı bile değiştirmeye başladılar...Konsept modelleri tam facia...Gavur Vfr fanları birbirine giriyor...

cbx twister-çok kötü bi modeldi bence(debriyaj ve eksantrik-kronik sorundu), yerine gelen dediğin sanırım vtr 250(v2-30 hp makine) gerçek Japon imalatı fakat 3 sene evvel fiyatı 12.900 tl olunca memlekette pek tutulmadı...küçük cc'ler(250 altı) haklısın tam bir fiyasko(ace,wing-go,spacy 110,fizy125 vs)ama fakat bir crf 250l(bence fiyat-performans olarak iyi gibi gözüküyor)biraz yukarı çıkınca bi cbr 600fa da öyle bence(pazarda direk rakibi yok gibi)...Honda alınacaksa eğer 250cc üstü modellere bakmak gerekecek(nc 700s ve 700x hariç)...:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
cbx twister-çok kötü bi modeldi bence(debriyaj ve eksantrik-kronik sorundu), yerine gelen dediğin sanırım vtr 250(v2-30 hp makine) gerçek Japon imalatı fakat 3 sene evvel fiyatı 12.900 tl olunca memlekette pek tutulmadı...küçük cc'ler(250 altı) haklısın tam bir fiyasko(ace,wing-go,spacy 110,fizy125 vs)ama fakat bir crf 250l(bence fiyat-performans olarak iyi gibi gözüküyor)biraz yukarı çıkınca bi cbr 600fa da öyle bence(pazarda direk rakibi yok gibi)...Honda alınacaksa eğer 250cc üstü modellere bakmak gerekecek(nc 700s ve 700x hariç)...:wiinkk:

Vtr değil yahu.O Twister yerine çıkmadı ki.Var olan ayrı bir seriyi getirdiler satamadılar kaldı gitti.Cbf 250'ymiş.Bahsettiğim o.Benim bildiğim 1 serisinde egzantirik sorunu var onların.Hala tutuluyor hala fiyatı canlı.Twister olan seri.Cbx olanı cbf değil.Crf 250l çok yeni.2013de çıkmış model.Beklemek lazım bir süre iyi demek için.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Vtr değil yahu.O Twister yerine çıkmadı ki.Var olan ayrı bir seriyi getirdiler satamadılar kaldı gitti.Cbf 250'ymiş.Bahsettiğim o.Benim bildiğim 1 serisinde egzantirik sorunu var onların.Hala tutuluyor hala fiyatı canlı.Twister olan seri.Cbx olanı cbf değil.Crf 250l çok yeni.2013de çıkmış model.Beklemek lazım bir süre iyi demek için.

45.000km boyunca 160 kiloluk adamı taşıdı twister. O motora ne zulümler ediliyorduda banamısın demiyordu... Yılına göre güzel motordu fakat artık demode oldu. Kanka twister alsana gezek :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
45.000km boyunca 160 kiloluk adamı taşıdı twister. O motora ne zulümler ediliyorduda banamısın demiyordu... Yılına göre güzel motordu fakat artık demode oldu. Kanka twister alsana gezek :mrgreen:

Dur yeni 250'ler çıksın merak edeyim az sana iteliycem birini :D Ahahaha insan dostu için çiğ tavuk yermiş Oğuz.Sende merak ettiğim yenilere bin ne olur yani ? :queen:
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Gelin birlik olalim ninja 300 alalim
67838754lj8kd1.gif
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Dur yeni 250'ler çıksın merak edeyim az sana iteliycem birini :D Ahahaha insan dostu için çiğ tavuk yermiş Oğuz.Sende merak ettiğim yenilere bin ne olur yani ? :queen:

Adam gibi bir şeyler çıkarırlarsa, alırım kardeşim. Yeriz dost için çiğ tavukta... Calibre veya ducati çakması döküntü motor itelemeye çalışma lütfen bu sefer :mrgreen:


Geldi yine tipini sevdiğim zengin/fakiri :queen:

Senin vücut ölçülerine gt250R'den başka motor YALAN ::shake2::

Birde böyle bir hatun buluruz sana.... Ohhhhhhhhhhh daha ne olsun be :queen:

262.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Fakirim ben, valla alcaz hyo bakalim guvenioz sana, ailecek takipteyiz
forumtrancekro10ix0.gif



Tarzim degil oyle hatun. Boyle bisey isterim
forumtrancekro5is2.gif
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst