- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 0
ABS'li ürünün 13500 gibi bir rakamda satılacağına ihtimal vermiyorum. en az 15000 olacaktır bunun fiyatı Türkiye'de. Ben getirileceğini sanmıyorum. 500R getirsinler çok daha mantıklı.
CBr250 de ABS gelseydi 1000 tl ye geliyordu, aynı ABS cbr300 de 1400'e çıkıyor.
250 de gelmesi mantıklı olan ABS 30 beygire göre zaten fazla olan 13.5'u 15'e çıkaracağından 300' de de gelmicek kolay kolay
Bide Honda politikası genelde şöyle.
CBR300'ü ABS'siz getir ucuza sat, 500'lükle fiyat avantajı yaratsınki satilsın, aklına hemen az daha verip 500 alıyım gelmesin
500'ü ABS li getir, gücü ve fiyatı fazla olan modeli almak için bir bahane daha olsun
Bu oyunları aslında en çok TR de otomobil firmaları oynuyor, Avrupada böyle birşey yok.