Yeni Honda CBR300!

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Fazla yarış duruşu var bence. Honda CBR 250' yi ülkemizde yıllardır deli gibi satabiliyorsa, bunu racing sevmemesine rağmen alternatifsiz kalan standart kullanım amaçlayan 250cc arayışındaki alıcılarına borçlu.

Bu motosiklet standart kullanıma ne kadar uygun olur bilemem fakat tasarımı hiç uygun değil şimdiden söyleyeyim :)

Bukadar keskin hatlara giderek, Commuter, SP Touring, Touring hatta ve hatta Naked seven birçok 250cc kulanıcısını kaybedecek, sadece racing kullanıcıları ile baş başa kalacak, yeterli satış ve tutundurma geridönüşü olmazsa da silinip gidecek :)

He durum sadece bizde böyle tabi, dünya zaten alternatiflerle dolu olduğu için Honda CBR severler aksine artacaktır :)

Şık mı? Şık, Sevecen mi? Değil :mrgreen: Oysa ki CBR 250' yi klasik motosiklet kullanıcıları bile beğeniyor, o hatları bu kadar makkajlamamalıydı bence :)

Hala 250cc' ye alternatif modellerin ülkemize gelmeyeceğini varsayarsak bizde bu durum en çok Inazuma'nın işine yarayacak, ahanda buraya yazdım :)

Ahanda buraya yazdıydım :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Satar bence 300 cc baya fark eder derim 125 ile 250 arasında fazla bi fark yok madem 125 lik yetmiyor 300 altarnatif olabilir .180 190 gorse yeter kaliteyi zaten biliyoruz
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Türkiye için 300R yi getirmek gibi bi zorunluluk doğarsa yani 250 yi bitirirse fiyat 13500 den fazla olamayacak.

Honda bu motoru vergiye rağmen CBR250 almak isteyen adamın menziline sokacak, ferah olun beyler:)

Motoru olmayıp 250 düşünenler almayın bekleyin derim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

birde şöyle olaylar var

motorun 35 beygir olabileceği(kesin olmasa bile kawa 300'ün karşısına çıkacağı için sadece torka değil beygirede verecekler coşkuyu) ve 15 kilo daha hafif şaseli olduğu(bu kesin gibi)

CBR250 den inip buna bindiğin anda performans farkını çok rahat hissetirecek amaçta bu zaten.

Ve CBR250 ile aynı fiyat olacağı yurt dışında(bu iyi haber)

1000RR ye benzeyen tasarım 35 beyigir olursa bu motora artı 2500-3000 verecek çok insan var konu honda olunca.

Bunu en başta distiribütör çok iyi biliyor.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Nerden biliyorsun? Kaynak nedir??:cyclopsan
Yaklaşık bir ay önce Honda Türkiye bayi toplantısında açıkladı. (Bu arada belirteyim, Honda bayisi falan değilim. Sadece Honda kullanıcısı ve yaşadığım şehirde bayiye yakın biriyim.)

2014 yılında gelecek modeller (küçükler hariç) şöyle.

GL1800 A (Com.) Gold wing
GL 1800 B Bagger
GL 1800 C Valkyrie
CTX 1300
CBR 1000 RR Fireblade
CBR 600 RR
CBR 500 R
CBR 250 R
CBR 650 F
CB 650 F
CB 500 F
NC 750 SA
VFR 1200 X Crosstourer
VFR 800 X Crossrunner
NC 750 XA
CB 500 X
CRF 250 L
NC 750 D İntegra
Forza 300
CBF 1000

Küçüklerde PCX 125 yerine PCX 150 gelecek.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
CB 650 F nasıl bişey acaba :silent:

NC 750 SA / XA iimiş :cherry:

CB 500 X Krall :thumleft:

VFR lerin X olmayanlarından bi haber yok sanırsam :/

Bayi toplantısında fiyatlar hakkında dağıtılan kagıtlardan düşüren falan olmadı mı hiç :mrgreen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
CB 650 F nedir :silent:

NC 750 SA iimiş :cherry:

CB 500 X Krall :thumleft:

VFR lerin X olmayanlarından bi haber yok sanırsam :/

Bayi toplantısında fiyatlar hakkında dağıtılan kagıtlardan düşüren falan olmadı mı hiç :mrgreen::cherry:
Bazı modellerde 50 cc. büyüme var. Sanırım CB 650 F, 600 Hornet'in yeni modeli gibi bişii.:wiinkk:

Evet, VFR'nin X olmayanı yok.

Fiyat konusunda ulaşabildiğim tek bilgi PCX 150'nin şu anki PCX 125 ile aynı fiyata piyasaya verilecek olacağı bilgisidir.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Ninja 300un 190 yaptigi amerika kaynakli videolar var. Eger GP500-1st'in bahsettigi gibi beygir ve agirlik olursa 190 rahat yapar. Bu da cogu kullaniciya yeter diye dusunmekteyim..
Satar bence 300 cc baya fark eder derim 125 ile 250 arasında fazla bi fark yok madem 125 lik yetmiyor 300 altarnatif olabilir .180 190 gorse yeter kaliteyi zaten biliyoruz
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
Video izlenmedi sanırım ...
CBR500R CB500F gelecek ayrıca çift silindir tek silindir değil.
Yine SS modeli yok CBR500R da oturuş pozisyonu naked gibi 600rr pozisyonunda değilsin bana göre tam bir SS değil sport turing gibi bişey..
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
CB 650 F nasıl bişey acaba :silent:

NC 750 SA / XA iimiş :cherry:

CB 500 X Krall :thumleft:

VFR lerin X olmayanlarından bi haber yok sanırsam :/

Bayi toplantısında fiyatlar hakkında dağıtılan kagıtlardan düşüren falan olmadı mı hiç :mrgreen::cherry:

hornet 600f 'in yerine dopingli 650cc ve cbr 600fa'nın yerine dopingli cbr 650fa

---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

Kardeş, iyi güzel söylüyorsun da en-büyük 2'nci honda bayi ANES Motor'da cbr650fa ve cb650fa kesin gelmeyecek diyor....Ayrıca valkyrie(goldwing'in chooper versiyonu)da geleceğini hiç sanmıyorum.....
Mart 2014 fuarda herşey belli olur.....
Saygılar!!!

---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

Yaklaşık bir ay önce Honda Türkiye bayi toplantısında açıkladı. (Bu arada belirteyim, Honda bayisi falan değilim. Sadece Honda kullanıcısı ve yaşadığım şehirde bayiye yakın biriyim.)

2014 yılında gelecek modeller (küçükler hariç) şöyle.

GL1800 A (Com.) Gold wing
GL 1800 B Bagger
GL 1800 C Valkyrie
CTX 1300
CBR 1000 RR Fireblade
CBR 600 RR
CBR 500 R
CBR 250 R
CBR 650 F
CB 650 F
CB 500 F
NC 750 SA
VFR 1200 X Crosstourer
VFR 800 X Crossrunner
NC 750 XA
CB 500 X
CRF 250 L
NC 750 D İntegra
Forza 300
CBF 1000

Küçüklerde PCX 125 yerine PCX 150 gelecek.

ctx 1300 demişsiniz- o ctx 700 olmasın(nc 700 motorlu-chooper&tuoring kırması melez bir model???)...:wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yaklaşık bir ay önce Honda Türkiye bayi toplantısında açıkladı. (Bu arada belirteyim, Honda bayisi falan değilim. Sadece Honda kullanıcısı ve yaşadığım şehirde bayiye yakın biriyim.)

2014 yılında gelecek modeller (küçükler hariç) şöyle.

GL1800 A (Com.) Gold wing
GL 1800 B Bagger
GL 1800 C Valkyrie
CTX 1300
CBR 1000 RR Fireblade
CBR 600 RR
CBR 500 R
CBR 250 R
CBR 650 F
CB 650 F
CB 500 F
NC 750 SA
VFR 1200 X Crosstourer
VFR 800 X Crossrunner
NC 750 XA
CB 500 X
CRF 250 L
NC 750 D İntegra
Forza 300
CBF 1000

Küçüklerde PCX 125 yerine PCX 150 gelecek.
Peki hocam 500 serisi fiyat aralığı hakkında bilgi varmı :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
az yakan birşey alıp kendimi yollara vurasım geliyor bazen :)

O zaman bye bye r6-hoşgeldin 500r; diyorsun dostum---
Bende cb500x düşünüyorum 600f'imin yanında(uzun yol için)....
Hayırlısı bakalım...
Not: Anes motor cb500f için 16-16,5,,,cb500x ve cbr 500r için 17,5-18 civarı diyor. Bakalım-bekleyelim-görelim....
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Cbr500r 18 mi vuhuuu diorum :pl:
O zaman bye bye r6-hoşgeldin 500r; diyorsun dostum---
Bende cb500x düşünüyorum 600f'imin yanında(uzun yol için)....
Hayırlısı bakalım...
Not: Anes motor cb500f için 16-16,5,,,cb500x ve cbr 500r için 17,5-18 civarı diyor. Bakalım-bekleyelim-görelim....
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
O zaman bye bye r6-hoşgeldin 500r; diyorsun dostum---
Bende cb500x düşünüyorum 600f'imin yanında(uzun yol için)....
Hayırlısı bakalım...
Not: Anes motor cb500f için 16-16,5,,,cb500x ve cbr 500r için 17,5-18 civarı diyor. Bakalım-bekleyelim-görelim....

18 edermi bilmiyorum, en azından absli olmalı o vakit.
Abs yine getirmezler, boş motora dünyanın parasını isterlerse bi anlamı kalmıyor :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sevgili sıtkı abi,
küçük cc dekilerin hangileri gelecegini de ögrenebilirmisin?
dazzler cbf 125 filan gelir mi bu yıl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst